Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/904
Назва: | ТЕАТРАЛЬНО-ДРАМАТИЧНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ В ШКОЛАХ КАНАДИ |
Автори: | Бовт, А.Ю. |
Ключові слова: | театрально-драматичне мистецтво естетична культура Канада |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто використання театрально-драматичного мистецтва в навчально-виховному процесі в школах Канади з метою формування естетичної культури школярів. Окреслено яскраві риси освітньої системи Канади та позначено, яким чином вони впливають на організацію навчально-виховного процесу. Оскільки кожна з провінцій Канади має своє Міністерство освіти, то освітні програми з кожної дисципліни відрізняються, поділяючись на етапи, залежно від року навчання (наприклад, з 1 до 6 або 8 класу, з 6/8 до 9/10, з 9/10 до 12). Розкрито особливості та функції виховання школярів різного віку засобами театрально-драматичного мистецтва в школах провінцій Онтаріо, Квебек, Манітоба, Саскачеван, Альберта, Британська Колумбія, Нова Шотландія. Зазначено, що в кожній провінції методи та підходи до виховання дітей засобами театрально-драматичного мистецтва можуть варіюватися. Підкреслено, що головною метою ознайомлення школярів зі світом драматичного і театраль- ного мистецтва є, в першу чергу, розвиток не вузькоспеціалізованих навичок та умінь, притаманних професійним діячам театру, а формування естетичної культури людини і виховання здатності цінувати, берегти і примножувати надбання театрально-драматичного мистецтва як унікального виду людської діяльності. Наголошується, що мистецтво драми і театру допомагає вихова- ти культурну і моральну особистість, здатну з повагою і терпінням ставитися до різних точок зору, співчувати іншим людям, а також краще розуміти себе і навколишній світ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/904 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 184,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.