Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПадун, Н.О.-
dc.contributor.authorДаруга, Ю.О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:12:40Z-
dc.date.available2019-04-04T07:12:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.5:005-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/915-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом. Важливості набуває проблема дослідження умов для формування особистості, яка має високий рівень особистісних якостей: творчої активності, відповідальності, керується у своїй діяльності та поведінці гуманістичними цінностями. У зв’язку з цим соціальні та педагогічні проблеми гуманізації управління за- гальноосвітнім навчальним закладом вимагають більшої уваги в українському суспільстві серед дослідників, педагогів, громадських діячів, що допомогло б удосконалити систему гуманістичних поглядів у галузі управління. Окрім зазначеного, в статті показано, що зміна способу, змісту праці, науково- технічний прогрес сучасного суспільства визначають потребу, основні критерії та принципи гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом. Досліджено, що визначені критерії знаходять відображення і відповідають п’ятьом рівням сформованості оптимальності управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх закладах, а саме: вищий, високий, середній, низький та елементарний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectгуманізаціяuk_UA
dc.subjectгуманістична спрямованістьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleГУМАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЯК ОСНОВНА МЕТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf182,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.