Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКот, Ю. В.-
dc.contributor.authorКот, І. В.-
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:21:10Z-
dc.date.available2019-04-04T07:21:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.3:37.017:502/504-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/919-
dc.description.abstractУ статті дається визначення поняття "екологічна культура особистості", "виховання". Наголошується, що основна мета процесу виховання – це само- стійне освоєння дітьми навколишньої дійсності, вироблення певних висновків, проведення дослідження, збагачення своїх знань та поліпшення рівня екологічної культури. Підтверджено, що в початкових класах для формування екологічно розвиненої особистості найкраще проводити інтегровані уроки, години піклування про довкілля, різні спостереження, виховні години, темою яких, наприклад, може бути "Культ природи у давніх українців" або "Дбайливе піклування про середо- вище". Також доцільно використовувати екскурсії, різні походи, інтерактивні ігри.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectекологічна культура особистостіuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ: ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf218,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.