Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.contributor.authorКороль, В. С.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:25:24Z-
dc.date.available2019-04-04T07:25:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc372.41-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/921-
dc.description.abstractУ статті автори розглядають питання, в яких розкривається сутність основних понять "інтерес", "читацький інтерес"; читацький інтерес є цінною якістю особистості, який співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і твор- чість як вищий рівень діяльності. Зроблено акцент на активність формування читацьких інтересів в учнів початкових класів. Звернено увагу на критерії розвитку читацького інтересу як активну пізнавальну спрямованість дитини на предмет або явище дійсності; позитивне емоційно забарвлене ставлення до читання; творчі прояви в привабливій для дитини діяльності; розкривають показники розвитку читацького інтересу молодших школярів – позитивне ставлення до самої читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення самим процесом читання; прагнення поділитися з іншими радістю від спілкування з книгою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.subjectчитацький інтересuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf205,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.