Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурдуй, С.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:34:48Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:34:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 364322: 376(477) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/928 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається теоретичне осмислення понять: "фандрайзинг", "волонтер", "доброволець", "інклюзивна освіта", "діти з особливими потребами". Розкриваються інноваційні підходи фандрайзингової діяльності. Міжнародні і вітчизняні доброчинні фундації й донорські організації. Сутність та роль волон- терського руху, волонтерів у проведенні ефективного фандрайзингу. Надано підходи реалізації фандрайзингових моделей роботи за кордоном. Теоретичне осмислення сутності фандрайзингу на основі досвіду досліджень науковців та аналізу фандрайзингових моделей і проектів за кордоном як підтримка у ефек- тивному розвитку інклюзивної освіти в Україні. Головна мета фандрайзера – розробка комплексу дій, заходів, прийомів у поєднанні з ефективними методами. Проведені дослідження дозволяють зробити висновок, що для розвитку фандрайзингу в Україні потрібно створити сприятливі умови як з боку держави, так і з боку суспільства. Належна міцність та сталість громадських організацій залежить від їх спроможності щодо отримання широкої соціальної підтримки громадського руху, волонтерів та донорів. Подоланню проблем з фандрайзингу може сприяти вивчення та впровадження зарубіжного досвіду з даної сфери, наприклад, закордонних інструментів фандрайзингу: проведення загальнонаціо- нальних конкурсів, метою яких є заохочення та популяризація благодійності і меценатства; сприяння успішному розвитку фондів; оснащення комп’ютерних систем спеціалізованим програмним забезпеченням з фандрайзингу тощо. Важливим у цьому плані є поширення знань про його сутність та переваги серед громадян, поінформованість населення через проведення тренінгів, семінарів, конференцій, випуск інформаційних бюлетнів, впровадження дисципліни "Фан- драйзинг" у систему освіти тощо. Сподіваємось, що зарубіжний досвід фандрай- зингових проектів буде одним з ефективних шляхів розвитку інклюзивної освіти в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | фандрайзинг | uk_UA |
dc.subject | волонтер | uk_UA |
dc.subject | доброволець | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | ФАНДРАЙЗИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ – ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 211,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.