Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісоцький, О. П.-
dc.contributor.authorПісоцька, Л. М.-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:59:20Z-
dc.date.available2019-04-04T10:59:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/939-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема продуктивних видів діяльності старших дошкільників у зв’язку із проблемою формування у дітей предметно-практичної компетенції. Авторами здійснено детальний аналіз таких продуктивних видів діяльності у дошкільному віці, як ігрова, трудова, зображувальна та дослід- ницька. У статті розглянуто їх основні характеристики та вплив на станов- лення особистості дитини у період дошкільного дитинства. Аналізуються ігрова діяльність як провідна у дошкільному віці та її характеристики, такі як: творчий характер, умовність, вплив на пізнавальну та моральну сфери дитини і дитячого колективу в цілому та спрямованість на розвиток особистості дити- ни. В трудовій діяльності зроблено акцент на її виховному впливові, посильності, соціальній та професійній спрямованості. У зображувальній діяльності виділено творчий характер, спрямованість на результат та процес виконання. В експе- риментальній діяльності акцентується увага на дослідницькій активності, перетворювальному характері набуття знань про навколишню дійсність. Підкреслюється активний характер продуктивних видів діяльності, їх взаємо- зв’язок між собою, їх опосередкований та безпосередній вплив на становлення особистості старшого дошкільника, а також зазначено на тому, що всі ці види продуктивної діяльності сприяють систематизації знань та вражень дитини про світ предметів і їх властивостей. Підкреслюється роль педагогів в органі- зації та керівництві продуктивними видами діяльності у дошкільному дитинстві, і особливо у старшому дошкільному віці. Робиться висновок про необхідність володіння методикою керівництва продуктивними видами діяльності у період дошкільного дитинства майбутніми вихователями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectпровідна діяльністьuk_UA
dc.subjectпродуктивна діяльністьuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ПРОДУКТИВНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf214,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.