Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/939
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пісоцький, О. П. | - |
dc.contributor.author | Пісоцька, Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:59:20Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:59:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/939 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема продуктивних видів діяльності старших дошкільників у зв’язку із проблемою формування у дітей предметно-практичної компетенції. Авторами здійснено детальний аналіз таких продуктивних видів діяльності у дошкільному віці, як ігрова, трудова, зображувальна та дослід- ницька. У статті розглянуто їх основні характеристики та вплив на станов- лення особистості дитини у період дошкільного дитинства. Аналізуються ігрова діяльність як провідна у дошкільному віці та її характеристики, такі як: творчий характер, умовність, вплив на пізнавальну та моральну сфери дитини і дитячого колективу в цілому та спрямованість на розвиток особистості дити- ни. В трудовій діяльності зроблено акцент на її виховному впливові, посильності, соціальній та професійній спрямованості. У зображувальній діяльності виділено творчий характер, спрямованість на результат та процес виконання. В експе- риментальній діяльності акцентується увага на дослідницькій активності, перетворювальному характері набуття знань про навколишню дійсність. Підкреслюється активний характер продуктивних видів діяльності, їх взаємо- зв’язок між собою, їх опосередкований та безпосередній вплив на становлення особистості старшого дошкільника, а також зазначено на тому, що всі ці види продуктивної діяльності сприяють систематизації знань та вражень дитини про світ предметів і їх властивостей. Підкреслюється роль педагогів в органі- зації та керівництві продуктивними видами діяльності у дошкільному дитинстві, і особливо у старшому дошкільному віці. Робиться висновок про необхідність володіння методикою керівництва продуктивними видами діяльності у період дошкільного дитинства майбутніми вихователями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | провідна діяльність | uk_UA |
dc.subject | продуктивна діяльність | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОДУКТИВНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 214,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.