Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корсунська, Н. О. | - |
dc.contributor.author | Мельничук, Л. Ю. | - |
dc.contributor.author | Мельничук, О. В. | - |
dc.contributor.author | Хоменкова, Л. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T11:40:20Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T11:40:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ / Н. О. Корсунська, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук, Л. Ю. Хоменкова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. Є. І. Коваленко ; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2018. – Кн. 3. – С. 108–116 | - |
dc.identifier.udc | 377.35(560) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психолого-педагогічні методи формування творчого мислення у студентів вищих навчальних закладів. Акцентується увага на різних методах розвитку творчого мислення під час організації навчального процесу для підготовки кваліфікованих кадрів нового типу. Проведені дослідження вка- зують на необхідність створення у ВНЗ України передумов, які всебічно сприяти- муть формуванню творчого мислення та відповідної мотивації у студентів, необхідної у їх подальшій професійній діяльності. Завданням викладача ВНЗ є необхідність врахування економічних змін, пов’язаних із переорієнтацією на ринкові відносини, що супроводжується зростанням потреби у кваліфікованих кадрах нового типу, які вміють ефективно й творчо виконувати поставлені завдання. Показано, що для формування творчого мислення у студентів ВНЗ слід використовувати різні методи проблемного навчання, апробовані в еконо- мічно розвинених країнах. Проведений аналіз діяльності провідних університетів показав, що тісна взаємодія компаній та університетів здатні забезпечити високий рівень науково-дослідних робіт, що сприятиме розвитку творчого по- тенціалу студентів, а також відіграє певну роль у впровадженні нових техноло- гій навчання. На прикладі зарубіжних країн розглянуто шляхи організації навчання та умови його фінансування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.subject | методи педагогіки | uk_UA |
dc.subject | конвергентне мислення | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 201,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.