Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорсунська, Н. О.-
dc.contributor.authorМельничук, Л. Ю.-
dc.contributor.authorМельничук, О. В.-
dc.contributor.authorХоменкова, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:40:20Z-
dc.date.available2019-04-04T11:40:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ / Н. О. Корсунська, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук, Л. Ю. Хоменкова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. Є. І. Коваленко ; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2018. – Кн. 3. – С. 108–116-
dc.identifier.udc377.35(560)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/945-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-педагогічні методи формування творчого мислення у студентів вищих навчальних закладів. Акцентується увага на різних методах розвитку творчого мислення під час організації навчального процесу для підготовки кваліфікованих кадрів нового типу. Проведені дослідження вка- зують на необхідність створення у ВНЗ України передумов, які всебічно сприяти- муть формуванню творчого мислення та відповідної мотивації у студентів, необхідної у їх подальшій професійній діяльності. Завданням викладача ВНЗ є необхідність врахування економічних змін, пов’язаних із переорієнтацією на ринкові відносини, що супроводжується зростанням потреби у кваліфікованих кадрах нового типу, які вміють ефективно й творчо виконувати поставлені завдання. Показано, що для формування творчого мислення у студентів ВНЗ слід використовувати різні методи проблемного навчання, апробовані в еконо- мічно розвинених країнах. Проведений аналіз діяльності провідних університетів показав, що тісна взаємодія компаній та університетів здатні забезпечити високий рівень науково-дослідних робіт, що сприятиме розвитку творчого по- тенціалу студентів, а також відіграє певну роль у впровадженні нових техноло- гій навчання. На прикладі зарубіжних країн розглянуто шляхи організації навчання та умови його фінансування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectметоди педагогікиuk_UA
dc.subjectконвергентне мисленняuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf201,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.