Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвашньова, С.В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:42:44Z-
dc.date.available2019-04-04T11:42:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.046.091.12057: 057.336.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/946-
dc.description.abstractУ процесі реалізації експериментальної програми розвитку професійної компе- тентності педагогічного персоналу закладу освіти, яка впроваджується в 20 закладах загальної середньої освіти міста Києва, було виявлено запити щодо супроводу тренерської діяльності після завершення навчання за спеціально розробленою програмою. Крім того, таку необхідність підтвердив моніторинг якості проектування програми розвитку педагогічного персоналу, що актуалізу- вало пошук його оптимальної форми. Аналіз досвіду реалізації тренінгових програм для дорослих професіоналів громадськими організаціями підтвердив припущення щодо ефективності супервізії. Однак відсутність нормативних документів, які регламентують її використання в системі післядипломної педа- гогічної освіти, визначають функції, мету, завдання, форму проведення, вимоги до підготовки супервізора тощо, є комплексною проблемою, яка потребує вирішення як на науковому, так і на законодавчому рівнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectосвітній тренерuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleСУПЕРВІЗІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНЬОГО ТРЕНЕРАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf255,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.