Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, А. А.-
dc.contributor.authorКоваль, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:49:38Z-
dc.date.available2019-04-04T11:49:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.3.091-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/949-
dc.description.abstractУ статті автори піднімають питання впровадження технології організації самостійної роботи у початковій школі. Актуальність проблеми визначається потребами сучасної школи і завданнями модернізації освіти, що передбачають розвиток самостійної особистості, готової до виконання соціальних ролей у суспільстві. У роботі звернена увага на те, що успішність, ефективність самостійної роботи в процесі навчання багато в чому залежить від шляхів її організації, змісту і характеру завдань, логіки її побудови, джерела знань, взаємо- зв’язку наявних і передбачуваних знань у змісті завдань, якості досягнутих результатів у ході виконання цієї роботи. Акцентовано увагу на методах організації навчальної роботи, які на різному рівні забезпечують пізнавальну самостійність школярів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleДИДАКТИЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf164,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.