Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/94
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T09:06:08Z-
dc.date.available2018-04-17T09:06:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/94-
dc.description.abstractУ посібнику представлено п*ятнадцять видів пообразного аналізу літературного твору в школі. Автор видання здійснив концептуальне забезпечення діяльності вчителя та учнів, сформувавши систему необхідних принципів. Теоретична інформація поєднанна з системою вправ, які спрямовані на вироблення у студентів-філологів здатності здійснювати організацію навчального процесу на основі названого шляху аналізуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectОбраз-персонажuk_UA
dc.subjectпообразний аналізuk_UA
dc.subjectвиди пообразного аналізуuk_UA
dc.titleВивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикумuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі.pdf1,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.