Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорчова, О.М.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:08:54Z-
dc.date.available2019-04-18T08:08:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.147.016-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/980-
dc.description.abstractУ статті закцентовано увагу на потребі розроблення структурних одиниць методичної організації навчального матеріалу − системи вправ і завдань, що є основою оволодіння знаннями з риторики, необхідним підґрунтям розвитку вмінь і навичок, формування риторичної компетентності соціономіста, спроможного до лінгвістично правильного та стилістично доречного міжособистісного спілкування в умовах змінного соціально-комунікативного простору. Здійснено спробу напрацювати систему вправ і завдань із риторики відповідно до гуманізму й антропоцентризму риторичної освіти вищої школи зі збереженням соціономічного й соціокультурного ідейно-тематичного змісту текстового матеріалу з метою формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. Відповідно до теоретико-методоло- гічних засад риторичної освіти вправи і завдання класифіковано на три групи. Запропоновано мотиваційно-актуалізаційні, пізнавально-гностичні, праксеоло- гічно-творчі вправи та завдання. Мотиваційно-актуалізаційні стимулюють зацікавленість риторикою, риторичною діяльністю; мотивують до міжособис- тісного спілкування, актуалізують здобуті знання і вміння. Пізнавально- гностичні активізують пізнавальну діяльність студентів, сприяють оволодінню новою інформацією. Праксеологічно-творчі спрямовані на спонуку до комуніку- вання відповідно до усвідомлених знань, сформованих умінь із огляду на умови міжособистісної професійно зорієнтованої комунікації, оскільки специфічною формою творчості, умовою та способом реалізації особистості є спілкування. Упровадження такого процесуального складника спрямоване на поглиблення знань про мову, мовлення, комунікацію; удосконалення навичок володіння нормами сучасної української літературної мови; спонуку до опанування видо- жанрової парадигми риторичних текстів; формування вмінь застосовувати теорію риторики відповідно до потреб соціономічного комунікування; форму- вання риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвправиuk_UA
dc.subjectриторична компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці соціономічних спеціальностейuk_UA
dc.titleВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf366,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.