Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Т.О.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:28:53Z-
dc.date.available2019-04-18T08:28:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.5.0166821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/986-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему реалізації компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті, що розглядається як один із пріоритетних напрямів її розвитку. Окреслено специфіку української літератури як навчального предме- та в сучасних реаліях. Конкретизовано сутність понять "читацька компетент- ність як ключова" та "читацька компетентність як предметна"; визначено структуру та схарактеризовано компоненти предметної читацької компе- тентності (загальнокультурна, літературознавча, інтерпретаційна, аксіоло- гічна, творчо-мовленнєва, самоорганізаційна, інформаційна). Розкрито дидакти- ко-методичний потенціал навчальних програм із української літератури для 10– 11 класів (2017) та програм літературних спецкурсів для профільної школи (2018) щодо послідовної реалізації завдань Нової української школи. Зокрема, акцентовано на компетентнісній спрямованості чинних навчальних програм, що увиразнюється у їх знаннєвому, діяльнісному і ціннісному компонентах. Вис- вітлено функції наскрізних змістових ліній навчальних програм із української літератури для розвитку в учнів здатності застосовувати здобуті предметні знання та вміння у різних навчальних і життєвих ситуаціях. Охарактеризовано підручник української літератури для 10 класу (рівень стандарту) (2018) як ефективний засіб реалізації суб’єкт-суб’єктного шкільного літературного навчання, орієнтованого на формування компетентного учня-читача. Наголо- шено, що суттєвими чинниками його результативності є чітка структура підручника, апеляція до читацького досвіду десятикласників, використання сучасного навчального матеріалу та визначення траєкторії його опрацювання, врахування принципів диференціації та індивідуалізації навчання у побудові методичного апарату, пріоритет інноваційних методів і прийомів навчальної діяльності, реалізація культурологічного підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectшкільна літературна освітаuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectчитацька компетентністьuk_UA
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf210,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.