Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-05-30T10:04:03Z-
dc.date.available2019-05-30T10:04:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗагальна модель шкільного навчання української літератури : монографія / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – 392 с.uk_UA
dc.identifier.udc37.016:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996-
dc.description.abstractУ монографії узгоджено два процесуальні алгоритми: зବга¬ль¬но¬дидактичну модель, що відображає логіку навчально-розви¬вальної діяльності в цілому, поєднано з літературно-дослідницькою (у першу чергу шляхами аналізу), яка зумовлює текстуальну роботу школярів. Це дало змогу окреслити типологічну та видову двовимір¬ність вивчення літератури. Із такої позиції розглянуто етапи навчання та їх методико-літературний зміст, аспектуальні виміри уроку. Фахівцям, які будуть ознайомлюватися з монографією, пропонуємо взяти до уваги наукові матеріали автора, опубліковані в різних методичних виданнях і названі в списку використаної літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ ім. М.Гоголяuk_UA
dc.subjectМодельuk_UA
dc.subjectВиди навчального матеріалу з української літературиuk_UA
dc.subjectНапрямки й шляхи аналізу літературного творуuk_UA
dc.subjectЕтапи навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectНавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectМетоди навчанняuk_UA
dc.subjectТипи уроків літературиuk_UA
dc.subjectВиди уроків літературиuk_UA
dc.subjectТема уроку літературиuk_UA
dc.subjectМета уроку літературиuk_UA
dc.titleЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.