С 17 Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 81–83. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- інновація -- модель інноваційного розвитку -- Науково-дослідний інститут природознавства -- життєві компетентності -- природнича компетентність -- природничо-наукова освіта Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної шшколи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біолоігї, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення авторських програм вчителів школи. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |