Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 22–29. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--діагностика розумового розвитку Кл.слова (ненормовані): розумовий розвиток -- учні 1 класу -- діагностика Дод.точки доступу: Самолюк, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |