376.015.3:373.2
О-57


    Омельченко, І.
    Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)