О-57 Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність Анотація: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |