Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологія обдарованості<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
001.8:159.923
В 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Видра, Олександр Григорович.
    Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості [Текстььь] / О. Г. Видра // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистість -- обдарованість -- творчість особистості -- психологія обдарованості -- психологія творчості -- Я-концепція -- психіка людини
Аннотация: Стаття присвячена багатовимірному ціннісному підходу в прикладному аспекті до психології обдарованості і творчості. Наводиться актуальність даного підходу, перераховуються напрямки психологічних досліджень, в яких розкриваються окремі його сторони. Наводиться розроблена багатовимірна модель психіки людини, яка є базовою у дослідженні і включає сім рівнів. Суть кожного з них коротко розкривається і наводяться результати дослідження стосовно психології обдарованості і творчості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.91+376.54
Г 65


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гончарук, Олена Володимирівна.
    Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів [Текстььь] / О. В. Гончарук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- психофізіологічна діагностика -- нервова система -- розвиток здібностей -- обдаровані школярі -- діагностика обдарованості -- психологія обдарованості
Аннотация: Розглядається тема психофізіологічних факторів формування і розвитку здібностей, які потрібно враховувати під час діагностики обдарованих школярів, а також при проведенні навчальної роботи.Для визначення психофізіологічних показників роботи головного мозку була запропонована методика Ю. В. Руля.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.954.4:82-1
К 43


    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Психологія творчого світосприймання обдарованої особистості [Текст] : за матеріалами літературних творів В.О. Моляко / Е. В. Кіричевська. - Київ : Друк, 2015. - 147 с. - ISBN 978-966-97293-1-6 : 9.00 р.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість особистості -- обдарованість -- психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
153.6
П 56


    Пономарева, Р. А.
    Тренинг творческой психотехники в работе с одаренными учащимися [Текст] : пособие / Р. А. Пономарева, А. Д. Терешкова ; Укр. центр творчества детей и юношества. - К. : [б. и.], 1998. - 30 с. - ISBN 966-95339-3-7 : 2.00 грн.
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія обдарованості -- тренінг -- обдаровані учні -- ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- творча психотехніка

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Терешкова, А. Д.; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників [Текстььь] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- дитяча обдарованість -- психологія обдарованості -- старші дошкільники -- розвиток обдарованості
Аннотация: Стаття присвячена питанню визначення обдарованості в старшому дошкільному віці. Розглянуто структурні компоненти обдарованості, умови. які сприяють її розкриттю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Содержание:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

фывфывфыв:
психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості [Текстььь] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологія обдарованості -- обдарована особистість -- особистісно-ціннісна взаємодія -- соціальна валідизація -- ціннісний обмін -- ціннісна підтримка
Аннотация: Аналізується взаємодія соціальних і особистісних ціннісних чинників у становленні і розвитку обдарованої особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Демченко, О. П.
    Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі [Текстььь] / О. П. Демченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологія обдарованості -- обдарована особистість -- соціальна обдарованість -- освітній простір -- культурно-освітній простір
Аннотация: Проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості та визначено його параметри, показано необхідність формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в процесі її взаємодії з соціокультурним і освітнім оточенням.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Загурська, Е. В.
    Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості [Текстььь] / Е. В. Загурська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Історія психології
фывфывфыв:
психологія обдарованості -- психологічний метод -- підсвідомість -- концепція геніальності
Аннотация: Проаналізовано психологічні засади та концепції Д.М. Овсянико-Куликовського - літературознавця, літературного критика, мемуариста, психолінгвіста, дослідника психології художньої творчості та обдарованості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Овсянико-Куликовський, Д. М. \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

10.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - 563 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Содержание:
Семенова, Р. О. Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. - С .7-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
фывфыв: обдарована особистість, професійна культура педагога
Корольов, Дмитро Констянтинович. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці / Д. К. Корольов. - С .46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
Алексеева, Т. В. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця / Т. В. Алексеева. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
Арефнія, С. В. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання / С. В. Арефнія. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 80 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів / І. В. Білоконь. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Волошин, В. М. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження / В. М. Волошин. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (10 назв)
Вус, В. І. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап / В. І. Вус. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 105 (8 назв)
Добровольська, Наталія Анатоліївна. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості / Н. А. Добровольська. - С .105-112. - Бібліогр.: с. 113 (6 назв)
Дробот, О. В. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі / О. В. Дробот. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (6 назв)
Євченко, І. М. Формування у студентів здатності до самоствердження / І. М. Євченко. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Іщенко, Д. В. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання / Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 139 (6 назв)
Капустюк, Олена Миколаївна. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ / І. І. Карабаєва. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
Карапетова, Олена Володимирівна. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності / О. В. Карапетова. - С .158-166. - Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
Карпенко, Виталий Владимирович. Задача як модель вивчення мислення / В. В. Карпенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-176 (45 назв)
Кікінежді, О. М. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості / О. М. Кікінежді. - С .177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
Климчук, Ю. П. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка / Ю. П. Климчук. - С .184-190. - Бібліогр.: с.190 (16 назв)
Козлова, О. С. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .191-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (20 назв)
Колодяжна, А. В. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології / А. В. Колодяжна. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль метафори у психологічному знанні / Л. О. Кондратенко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 215-216 (13 назв)
Король, А. С. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. - С .216-227. - Бібліогр.: с. 225-227 (33 назв)
Крилов, С. М. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю / С. М. Крилов. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
Лазуренко, Олена Олексіївна. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень / О. О. Лазуренко. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
Легун, О. М. Самовизначення і сенс життя особистості / О. М. Легун. - С .243-252. - Бібліогр.: с. 252 (7 назв)
Лопата, В. В. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України / В. В. Лопата. - С .252-260. - Бібліогр.: с. 259-260 (10 назв)
Лясковська, І. Л. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку / І. Л. Лясковська. - С .260-269 : Бібліогр.: с. 268-269 (5 назв)
Макух, О. І. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації / О. І. Макух, Н. М. Хома. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (10 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці / Н. В. Медведева. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .289-297. - Бібліогр.: с. 296 (13 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища / М. О. Мельник. - С .297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
Мойсеєва, О. Є. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків / О. Є. Мойсеєва. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
Мудрак, І. А. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу / І. А. Мудрак. - С .318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків / 328-336. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Никоненко, Ю. В. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ / Ю. В. Никоненко. - С .345-354. - Бібліогр.: С. 353-354 (4 назви)
Олефір, В. П. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності / В. П. Олефір. - С .354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
Онисько, О. О. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені / О. О. Онисько. - С .363-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
Павелків, Роман Володимирович. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії / Р. В. Павелків. - С .373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
Приходько, А. М. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля / А. М. Приходько. - С .392-399. - Бібліогр.: С. 398-399 (15 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі / К. П. Радзівіл. - С .400-407. - Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
Сахнік, О. В. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України / О. В. Сахнік. - С .408-414. - Бібліогр.: С. 413-414 (6 назв)
Святенко, Ю. О. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку / Ю. О. Святенко. - С .414-420. - Бібліогр.: С. 419 (11 назв)
Сніжна, Марина Анатоліївна. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді / М. А. Сніжна. - С .420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
Субота, Марія Василівна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. Н. Третяк. - С .445-453. - Бібліогр.: С. 453 (3 назви)
Федько, О. О. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю / О. О. Федько. - С .454-462. - Бібліогр.: С. 461-462 (4 назви)
Філіппов, М. О. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників / М. О. Філіппов. - С .462-470. - Бібліогр.: С. 469 (10 назв)
Хан, О. О. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді / О. О. Хан. - С .470-478. - Бібліогр.: С. 478 (6 назв)
Черевко, І. С. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці / І. С. Черевко. - С .479-487. - Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
Черкаський, А. В. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності / А. В. Черкаський. - С .487-495. - Бібліогр.: С. 495 (11 назв)
Чорна, О. М. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів / О. М. Чорна. - С .495-507. - Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
Шавиро, Г. С. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді / Г. С. Шавиро. - С .508-515. - Бібліогр.: С. 515 (6 назв)
Шевченко, Л. Ю. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства / Л. Ю. Шевченко. - С .516-524. - Бібліогр.: С. 523-524 (13 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы / Б. А. Щербатюк. - С .524-531. - Бібліогр.: С. 530-531 (7 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів / С. П. Яланська. - С .531-539. - Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .540-545. - Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
Янковчук, Марина Миколаївна. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді / М. М. Янковчук. - С .546-559. - Бібліогр.: С. 558-559 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 436 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Ершова-Бабенко, І. В. Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" / І. В. Ершова-Бабенко. - С .6-14
Кремінський, Б. Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності / Б. Г. Кремінський. - С .15-22
Москаленко, В. В. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С .31-41
Москаленко, В. В. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини / В. В. Москаленко. - С .23-30
Романюк, Л. В. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості / Л. В. Романюк. - С .42-50
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори психологічного благополучча студентів / Л. З. Сердюк. - С .51-59
Музика, О. Л. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження / О. Л. Музика. - С .60-76
Володарская, Наталия Дмитриевна. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях / Н. Д. Володарская. - С .77-83
Гавриловська, К. П. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. - С .84-91
Грицюк, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / І. М. Грицюк, Н. О. Денис. - С .92-98
Губенко, Олександр Володимирович. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .99-106
Гурлєва, Т. С. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .107-117
Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій / О. П. Демченко. - С .118-129
Козицька, І. В. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей / І. В. Козицька, О. О. Ковальска. - С .130-136
Корольов, Д. К. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .137-152
Кузнецов, О. І. Духовні здібності особистості як психологічна проблема / О. І. Кузнецов. - С .153-159
Латиш, Н. М. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання / Н. М. Латиш. - С .160-166
Марчук, К. А. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект / К. А. Марчук. - С .167-172
Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .173-180
Мусіяка, Н. І. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння / Н. І. Мусіяка. - С .181-187
Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .188-200
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісні аспекти самореалізації особистості / О. І. Пенькова. - С .201-207
Подофєй, С. О. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію / С. О. Подофєй. - С .208-213
Портницька, Н. Ф. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. - С .214-220
Савиченко, О. М. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. - С .221-227
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників / К. В. Терещенко. - С .228-236
Ткач, Б. М. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .237-252
Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. - С .253-258
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? / Г. В. Чайка. - С .259-266
Чиханцова, О. А. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .267-273
Шамич, О. М. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів / О. М. Шамич. - С .274-280
Ятчук, М. С. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .281-287
Бахвалова, А. В. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання / А. В. Бахвалова. - С .288-295
Гончарук, О. В. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .296-307
Еверт, О. В. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності / О. В. Еверт. - С .308-314
Загурська, Е. В. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .315-321
Зеленська, З. П. Розвиток комунікативної компетентності особистості / З. П. Зеленська. - С .322-329
Кузіна, В. Д. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера / В. Д. Кузіна. - С .330-338
Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості / А. О. Курбатова. - С .339-347
Максьом, К. В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену / К. В. Максьом. - С .348-355
Мельник, О. В. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО / О. В. Мельник. - С .356-361
Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості / С. М. Могиляста. - С .362-369
Павленко, Т. В. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку / Т. В. Павленко. - С .370-379
Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .380-387
Ремесник, Н. Ю. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості / Н. Ю. Ремесник. - С .388-395
Сніжна, М. А. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .396-402
Сторожук, О. М. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра / О. М. Сторожук. - С .403-412
Чекрижова, Марія Михайлівна. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти / М. М. Чекрижова. - С .413-422
Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах / В. В. Щербатюк. - С .423-430
УДК
РУБ 153.6

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
372
К 21


    Карабаєва, І.
    Інтелектуально обдаровані дошкільнята: підтримка та супровід [Текст] / І. Карабаєва, Т. Яценко, А. Пасічник . - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Педагогічна психологія дошкільного виховання
   Інтелектуальний розвиток дитини

фывфывфыв:
обдаровані дошкільнята -- психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яценко, Т.; Пасічник , А.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 262 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 16.00 р.
    Содержание:
Семенова, Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
Корольов, Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи / Д. К. Корольов. - С .23-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (29 назв)
Карабаєва, І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку / І. І. Карабаєва. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
Бажанюк, В. С. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку / В. С. Бажанюк. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 70 (4 назви)
Боднарук, І. М. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики / І. М. Боднарук. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (6 назв)
Бушай, І. М. Структура образу світу старшокласників / І. М. Бушай. - С .79-97. - Бібліогр.: с. 97 (3 назви)
Добровольська, Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання / Н. А. Добровольська. - С .88-97. - Бібліогр.: С. 97 (3 назви)
Зінченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді / О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Кальчук, О. С. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності / О. С. Кальчук. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Козлова, О. С. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ / О. С. Козлова. - С .114-121. - Бібліогр.: с. 121 (14 назв)
Маковєєва, С. В. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин / С. В. Маковєєва. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Маслюк, А. М. Сторінка з історії становлення українського вільного університету / А. М. Маслюк. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 139 (10 назв)
Мельник, М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
Науменко, О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості / О. С. Науменко. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Немеш, О. М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці / О. М. Немеш. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 163 (3 назви)
Нечаєва, О. С. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .163-176. - Бібліогр.: с. 176 (16 назв)
Поклад, І. М. Історико-психологічний аналіз феномена танцю / І. М. Поклад. - С .177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
Сергеева, Т. В. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания / Т. В. Сергеева. - С .187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви)
Сніжна, М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
Федько, О. О. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю / О. О. Федько. - С .206-215. - Бібліогр.: с. 214 (2 назви)
Хмизова, О. В. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням / О. В. Хмизова. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (18 назв)
Чорна, О. М. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів / О. М. Чорна. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
Щербатюк, Б. А. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда / Б. А. Щербатюк. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 241 (11 назв)
Янковчук, М. М. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості / М. М. Янковчук. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249-250 (14 назв)
Яценко, Т. В. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .250-258. - Бібліогр.: с. 258 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 20.00 р.
    Содержание:
Івашкевич, Е. З. Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії / Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. - С .5-15. - Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
Кремінський, Б. Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості / В. В. Москаленко. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
Музика, О. Л. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості / О. Л. Музика. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО / Л. З. Сердюк. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
Турбан, В. В. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена / В. В. Турбан. - С .54-62. - Бібліогр.: с. 62 (5 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. - С .63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Виноградова, В. Є. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки / В. Є. Виноградова. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
Володарська, Н. Д. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини / Н. Д. Володарська. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
Гавриловська, К. П. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
Завязун, Т. В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти / Т. В. Завязун. - С .106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців / Є. В. Кіричевська. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Кордунова, Н. О. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Краєва, О. А. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності / О. А. Краєва, М. В. Компанієць. - С .139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
Кривцова, Н. В. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій / Н. В. Кривцова. - С .147-166. - Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
Купрєєва, Наталія Олександрівна. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі / О. І. Купрєєва. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
Левус, Н. І. Особливості креативності у музично обдарованих студентів / Н. І. Левус, М. Л. Липецька. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
Мазяр, О. В. Психічна інверсія: когнітивний аналіз / О. В. Мазяр. - С .189-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (9 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка / Н. І. Мусіяка. - С .196-202. - Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук. - С .203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Пенькова, О. І. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції / О. І. Пенькова. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
Рудюк, О. В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О. В. Рудюк. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
Чиханцова, О. А. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .242-249 : Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Вольгемут, І. А. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях / І. А. Вольгемут. - С .250-257. - Бібліогр.: с. 256-257 (11 назв)
Демків, В. Г. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів / В. Г. Демків. - С .258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
Зозуля, І. М. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку / І. М. Зозуля. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників / М. Є. Паламарчук. - С .277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Шмарова, Н. В. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль / Н. В. Шмарова. - С .290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 13903
Число посетителей 1245
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя