Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (666)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=тренінг<.>
Общее количество найденных документов : 174
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.922.7:159.942.5
Г 52


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол .наук: 19.00.07 / Гірченко Олена Леонідівна ; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
тривожність -- комп"ютерна гра -- сюжетно-рольова гра -- казка -- казкотерапевтичний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджуються психологіні чинники впливу комп"ютерних ігр з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп"ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп"ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. Представлені феноменологічні відмінності комп"ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процесі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп"ютерної гри, традиційної гри та чарівної казки виявлено їхні змістовні відмінності. доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп"ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунтім для розвитку тривожності. Розроблено та апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп"ютерними іграми, та розвиток творчих дзібностей дітей молодшого шкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.091.33:001.895
Г 67


    Городецька, Наталія Григорівна.
    Психологічні особливості подолання іноваційних бар'єрів у педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Городецька Наталія Григорівна ; наук. кер. Гошовський Я. О. ; Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка . - Дрогобич, 2009. - 224 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
педагогічна інновація -- інноваційна діяльність -- психологічний бар'єр -- мотиваційна сфера -- рефлексивно-інноваційний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розглядаються психологічні особливості подолання бар"єрів до інновацій у педагогічній діяльності. дається психологічно-педагогічний аналаз підходів до тлумачення понять "інноватика" та "педагогічна інноватика" у вітчизняній та зарубіжній психології. В основу вивчення специфіки подолання психологічних бар"єрів у педагогічній діяльності покаладено функціонально-генетичний підхзід та системно-динамічна концепція, згідно якої відмінною рисою інноваційної діяльності є психологічна перебудова. Результати дослідження свідчать про існування соціальних бар"єрів, бар"єрів творчості та кризи педагогічної діяльності. Показано особливості подолання бар"єрів залежно від стажу роботи, статі, віку педагога. З"ясовано вплив типунавчального закладу на мотиваційну структуру педагогів-інноваторів, простежено динаміку мотивів інноваційної діяльності. Показано вплив індивідуально-психологічних властивостей педагогів (тривожність, інтернальність-екстренальність, емоційна стійкість, рівень суб"єктивного контролю) на специфіку їх інноваціної діяльності. Розроблено основні засади та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для корекції інноваційних бар"єрів, що виникають у педагогічній діяльності, а також проаналізовано результати застосування тренінгу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гошовський , Ярослав Олександрович \наук. кер.\; Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка (Дрогобич)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.38+005.95-051
Д 36


    Дерябіна, Галина Валеріївна.
    Психологічні особливості розвитку управлінського потенціалу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Дерябіна Галина Валеріївна ; наук. кер. Каменська Н. Л. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл. - Бібліогр.: с. 160-171. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Потенціал особистості--Дисертації
фывфывфыв:
управлінська діяльність -- управлінський потенціал -- структура управлінського потенціалу -- тренінг -- психодрама -- арттерапія -- нейролінгвістичне програмування
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається аналіз проблеми управлінського потенціалу. Управлінський потенціал розуміється як ресурс управлінських можливостей людини, здатність конкретної людини до здійснення управлінських дій, управлінської діяльності в цілому. Розглядається структура управлінського потенціалу, я ка включає мисленнєві, організаторські, комунікативні здібності та особистісні риси. Виявлено психологічні риси управлінців, які стосуються їх особистісних властивостей (тест Кеттелла) та акцентуацій характеру.Проаналізовано головні труднощі в діяльності управлінців. Виокремлено головні риси високо-та малопродуктивних управлінців. Запропоновано тренінг з розвитку управлінського потенціалу, який містить різні техніки: психодраму, арттерапію, нейролінгвістичне програмування. Показано ефективність тренінгу на різних вікових та професійних групах управлінців.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Каменська , Наталія Леонідівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Д 76


    Дружиніна, Інна Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дружиніна Інна Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.225-252. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні психологи--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- криза ідентичності -- професійна ідентичність -- майбутній практичний психолог -- структурні компоненти ідентичності -- тренінг професійної діяльності
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.955.4:331.102.24-057.212
Д 47


    Димченко , Наталія Станіславівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів [Рукопис] : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Димченко Наталія Станіславівна ; наук. кер. Павелків П. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна рефлексія--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери-економісти--Дисертації

фывфывфыв:
професійна рефлексія -- потребово-мотиваційна сфера -- емпатія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- соціально-перцептивний тренінг -- ділова гра -- спрямованість особистості -- когнітивна складність особистості
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів. У роботі проказано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, який детермінується впровадженням в навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, я ка вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, спецсемінарів для викладачів та семінарів-практикумів-для студентів-з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у майбутніх менеджерів-економістів. Висвітлено, що рівень розвитку професійної рефлексії майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною та інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація професійної рефлексії майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості, що досягається через організацію тренінгової роботи та проведення зі студентами спеціально-розроблених ділових ігор.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
316.472.3+37.064.3+316.613.434
К 43


    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кіричевська Елеонора Всеволодівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 222 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегія подолання -- несприятлива ситуація -- шкільне насильство -- агрессивні прояви -- соціально-комунікативна задача -- евристична задача -- соціально-комунікативні здібності -- проблемно-еврестичний тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.8-057.875+316.62
К 66


    Корнієнко, Інокентій Олександрович.
    Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Корнієнко Інокентій Олександрович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 230-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
важка ситуація -- ситуація неуспіху -- опанування -- копінг-ресурси -- стратегії копінг-поведінки -- копінг-стилі -- тренінг -- опанувальна компетентність -- професіоналізація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.9:339.15+330.16(043.5)
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні умови підготовки підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Креденцер Оксана Валеріївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 339 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-232. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Психологічна підготовка--Дисертації
фывфывфыв:
підприємницька діяльність -- торгівельний бізнес -- психологічна готовність -- семінар-тренінг
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні визначено психологічні особливості підприємницької діяльності с сфері торгівельного бізнесу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності підприємців до професійногї діяльності у сфері торгівельного бізнесу як системи мотивів, знань, умінь та навичок, особистісних якостей, необхідних для успішної діяльності. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу. Проаналізовано взаємозв"язок між основними компонентами психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері тргівельного бізнесу та низкою соціально-демографічних, сімейних та професійних чинників. Розроблено семінар-тренінг "Психологія підприємницької діяльності у сфері торгівлі", який забезпечує підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73-053.6:004.738.5
К 89


    Кузнєцова , Інга Валентинівна.
    Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кузнєцова Інга Валентинівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

фывфывфыв:
інтернет-середовище -- віртуальний тренінг -- користувачі Інтернету -- сучасні юнаки -- ментальна модель
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.72-053.6
Л 84


    Лукомська , Світлана Олексіївна.
    Психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лукомська Світлана Олексіївна ; наук. кер. Бастун Н. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Статеворольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
стать -- статеворольова поведінка -- інтелектуальний розвиток -- соціально-психологічний тренінг -- діалог культур
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку. Проаналізовано вплив сім"ї, навчальних закладів, позашкільних установ та засобів масової інформації на формування статеворольової поведінки підлітків з нормальним та зниженим інтелектом. Встановлено, що підлітки з нормальним інтелектом здебільшого характеризуються андрогінною статеворольовою поведінкою. Натомість у їхніх ровесників з легкою розумовою відсталістю, як у дівчат, так і у хлопців, переважає фемінна статеворольова поведінка. Доведено, що статеворольова поведінка виявляється в міжособистісній взаємодії та пов"язана з Я-концепцією підлітків. При цьому гіперрольова (гіпермаскулінна і гіперфемінна) поведінка неріко стає причиною соціальної дезадаптації підлітків незалежно від рівня інтелектуального розвитку. Розроблено та апробовано програму тренінгу самоприйняття з елементами методик Школи діалогу культур, спрямованого на розширення уявлень про особливості статеворольової поведінки та підвищення ступеню самоприйняття підлітків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бастун, Наталія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
37.015.3:159.928+316.454.52+81'233
В 67


    Волошина, Неоніла Вікторівна.
    Формування комунікативних здібностей старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волошина Неоніла Вікторівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. - 2008 с. - Бібліогр.: с. 159-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
старшокласники -- формування -- комунікативні здібності -- потреба в спілкуванні -- міжособистісні стосунки -- соціально-психологічне навчання -- тренінг спілкування
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ануфрієва, Наталія Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
37.015.3:159.955
И 18


    Іванова , Вікторія Вікторівна.
    Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

фывфывфыв:
творче мислення -- гнучкість -- креативність -- образність -- оригінальність -- швидкість -- творчий тренінг
Аннотация: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
378-057.875:37.011.3-051+37.091.31
Б 83


    Бородій, Дарія Іванівна.
    Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно-розподіленої учбової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бородій Дарія Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1998. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
групове навчання -- вчитель -- студенти -- психічна готовність -- тренінг -- учбова діяльність -- підготовка вчителів

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
37.064.2+316.472:316.485
В 22


    Вахоцька, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2002. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-160. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
взаєморозуміння -- педагогічний конфлікт -- навчальна діяльність -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , М. Н. \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922.7-053.5:616.89-008.441.1
Г 51


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Комп`ютерні ігри як фактор впливу на підвищений рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гірченко Олена Леонідівна ; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
тривожність -- комп`ютерна гра -- казка -- казкотерапевтичний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні чинники впливу комп`ютерних ігор з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп`ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп`ютерна грана відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. представлені феномелогічні відмінності комп`ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процемі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп`ютерної гри, традиційної гри та народної чи літературної казки виявлені їхні змістовні складові. Доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп`ютерної гри породжує внутрішню напругу і стає підгрунтім для розвитку тривожності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.923.2+159.922.4(=161.1)(=161.2)(477)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку національної ідентичності українців і росіян в Україні [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Терещенко Кіра Володимирівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 370 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Національна ідентичність--Дисертації
фывфывфыв:
соціальна ідентичність -- національна ідентичність -- тренінг -- українці
Аннотация: У роботі розглянуто особливості національної ідентичності як виду соціальної ідентичності особистості. Проаналізовано взаємозв`язок між вираженістю національної ідентичності українців та росіян в Україні та такими чинниками: а) соціально-психологічними (ступінь розвитку етнічної та громадянської ідентичності, патріотичних та націоналістичних установок, мультиткультурних установок, етнічних стереотипів, міжособистісної довіри та довіри до соціальних інституцій, конформізму та ін); б)соціально-демографічними (вік, стать); В) освітньо-професійними (рівень освіти, тип зайнятості); г)регіональними (тип регіону). Виокремлено типи взаємозв`язку між національною ідентичністю українців і росіян та соціально-психологічними чинниками розвитку національної ідентичності студентської молоді та висвітлено психологічні особливості його проведення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.944.4(043.3)+159.9:331
Г 90


    Грубі, Тамара Валеріївна.
    Психологічні чинники професійного вигорання прцівників Державної податкової служби України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Грубі Тамара Валеріївна ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 364 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-224. -
УДК
Рубрики: Психологія--Організаційна психологія--Україна--Дисертації
фывфывфыв:
професійне вигорання -- працівники Державної податкової служби України -- тренінг
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі професійного вигорання працівників державної податкової служби України. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження професійного вигорання податковців. Визначено зміст, структуру, чинники та умови профілактики професійного вигорання податковців. Виявлено середній і високий рівні професійного вингорання у переважної більшості опитаних податковців. Апробрвано авторську програму тренінгу профілактики професійного вигорання працівників державної податкової служби.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) \о них\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.7-053.6-056.49+316.624+316.613.434
Д 75


    Дронова, Олена Сергіївна.
    Схильність до ризику як чинник агресивної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дронова Олена Сергіївна; наук. кер. Медведєв В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 212, [24] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації

фывфывфыв:
агресія -- агресивна поведінка -- неповнолітні -- схильність до ризику -- психологічний тренінг
Аннотация: Визначено основні детермінанти агресивної поведінки неповнолітніх та встановлено взаємозв'язки між агресивною поведінкою і схильністю до ризику неповнолітних. Складено психологічний портрет агресивного неповнолітнього, схильного до агресивних дій. Встановлено чинники схильності неповнолітніх до агресивної та ризикової поведінки, оптимальний комплекс методів їх психологічної діагностики та психологічні умови і можливості ефективного використання психопрофілактичної роботи, спрямованих на подолання агресивної поведінки, розвиток рефлексії і адекватної самооцінки, прагнення до самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 20.05.2024
Число запросов 34597
Число посетителей 731
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя