Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (296)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стосунки<.>
Общее количество найденных документов : 93
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.
[159.922.7:316.346.32-053.4]:316,362](043.3)
С 13


    Савченко, Юрій Юрійович.
    Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савченко Юрій Юрійович ; наук. кер. Кулачківська С. Є. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна стать--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна стать -- статева ідентичність -- батьківсько-дитячі стосунки -- статево-рольова поведінка
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано шляхи вирішення проблеми становлення психологічної статі дітей дошкільного віку у психологічній та педагогічній літературі. В дослідженні уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено, взаємозв"язок мід рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім"ях. На підставі отриманих результатів щодо взаємозв"язку між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у сім"ях виділено підгрупи респондентів. Згідно з їх якісною характеристикою обгрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру. В результаті експериментальної роботи підтверджено ефективність запропонованої програми і доведено доцільність її використання в освітній діяльності установ для дітей дошкільного віку. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані у практиці роботи ДНЗ і вищих педагогічних навчальних закладів як навчально-методичний матеріал під час викладання дисциплінз фахової підготовки студентів, які навчаються за такими напрямками: "Дошкільна освіта", "Практична психологія" та "Соціальна педагогіка".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кулачківська , С. Є. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 211-231. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія -- агресивність
Аннотация: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3:159.928+316.454.52+81'233
В 67


    Волошина, Неоніла Вікторівна.
    Формування комунікативних здібностей старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волошина Неоніла Вікторівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. - 2008 с. - Бібліогр.: с. 159-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
старшокласники -- формування -- комунікативні здібності -- потреба в спілкуванні -- міжособистісні стосунки -- соціально-психологічне навчання -- тренінг спілкування
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ануфрієва, Наталія Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.064.2+316.472:316.485
В 22


    Вахоцька, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2002. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-160. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
взаєморозуміння -- педагогічний конфлікт -- навчальна діяльність -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , М. Н. \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.73-053.6+316.362
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Раєвська Яна Миколаївна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Дистантна сім'я--Дисертації
фывфывфыв:
дистантна сім'я -- тривожність -- агресивність -- реакція на фрустрацію -- соціально-психологічна адаптація -- сімейні міжособистісні стосунки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. У роботі дана характеристика дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості; проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітікв. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінки соціально-психологічної адаптації з дистантних сімей. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.7-053.6+159.923.2+316.47
Д 53


    Дмитрова, Тетяна Володимирівна.
    Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дмитрова Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 187 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації

   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

фывфывфыв:
ОБРАЗ Я -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- РАННЯ юність -- ГЕНДЕРНІ відмінності
Аннотация: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский, Мирослав Иосифович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Аннотация: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Л 17


    Лазос, Гелена Петрівна.
    Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лазос Гелена Петрівна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Негативні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
підлітки -- негативні переживання -- стосунки з батьками -- психологічна корекція -- дитячо-батьківські стосунки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павелків Віталій Романович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
агресія -- агресивна поведінка -- самооцінка -- міжособистісні відносини -- соціометричний статус -- продуктивне середовище
Аннотация: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.1-053.4:316.362+159.922.73-053.4
С 12


    Савченко, Юрій Юрійович.
    Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савченко Юрій Юрійович ; наук. кер. Кулачківська С. Є., Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 199 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.180-199. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна стать--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
дошкільники -- психологічна стать -- статева ідентичність -- батьківсько-дитячі стосунки -- статево-рольова поведінка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено взаємозв'язок між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім'ях. Обґрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кулачківська., С. Є. \наук. кер.\; Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-056.49+316.624
С 12


    Савчук, Олексій Вікторович.
    Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Савчук Олексій Вікторович ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 172,[20] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.158-172. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адиктивна поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- адиктивна поведінка -- міжособистісні стосунки -- соціальна підтримка -- мотиваційна сфера
Аннотация: Дисертацію присвячено виявленню детермінант адиктивної поведінки пошуку шляхів її профілактики. Розглянуто соціально-психологічні умови виникнення адиктивної поведінки, систему профілактики щодо запобігання поширенню вживання наркотичних речовин серед підлітків та молоді. З'ясовано зв'язок між особливостями розвитку мотиваційної сфери і прагненням до зміни психічного стану штучним шляхом. Розроблені концептуальні засади системи профілактики адиктивної поведінки, що спрямована на диференційований підхід до роботи з підлітками.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.964.21:316.362:316.482.058.833
К 17


    Калинич, Людмила Василівна.
    Соціально-психологічні чинники попередження подружніх конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Калинич Людмила Василівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Сімейний конфлікт--Дисертації
фывфывфыв:
шлюб -- сімейний конфлікт -- задоволеність шлюбом -- сім'я -- СІМЕЙНІ МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУнки
Аннотация: В роботі виявлено соціально-психологічні чинники міжособистісних конфліктів у молодих сім'ях. З'ясовано соціально-психологічні та особистісні чинники задоволеності подружжя сімейними стосунками. Виявлено зв'язок між задоволеністю шлюбом та стратегіями поведінкив конфліктних ситуаціях. Розроблено програму корекції та профілактики сімейних конфліктів. Розроблено програму формування психологічної готовності молодого подружжя до ефективного розв'язання конфліктів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар'яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
378-057.875:159.9-051
П 44


    Подольська, Тетяна Анатоліївна.
    Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подольська Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Помиткін Е. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 239 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Довірливі стосунки--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

фывфывфыв:
ДОВІРА -- ДОВІРливі стосунки -- майбутні психологи -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА психологів
Дескрипторы:
Аннотация: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
316.6+159.923.2:316.462
В 20


    Васютинський, Вадим Олександрович.
    Інтеракційна психологія влади [Текст] : монографія / Васютинський В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Київський славістичний університет, 2005. - 491 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 447-491. - ISBN 966-7486-27-3
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія влади--Дисертації
фывфывфыв:
психологія влади -- мотивація влади -- індивідуальна суб'ктність -- інтерсуб'єктивність -- владно-підвладні стосунки
Аннотация: У монографії розглядаються соціально-психологічні джерела влади. Аналізуються процеси поставання владно-підвладних стосунків у людському середовищі, обгрунтовується їхня інтерактивно-феноменологічна природа.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Каліна, Надія Федорівна \рец.\; Казміренко, Вячеслав Петрович \рец.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. конс. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 448 с. : табл., рис. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 388-448. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психологів--Дезадаптовані підлітки--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- Підготовка психологів -- дезадаптація неповнолітніх -- образ Я -- неповнолітні -- стосунки -- адаптивність -- психологічна травма -- психологічна корекція -- психологічна допомога
Аннотация: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
К 56


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 537 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-476. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Генетична психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
фывфывфыв:
генетична психологія -- педагогічна взаємодія -- розвиток особистості -- експериментально-генетичний метод -- психологія впливу -- міжособистісні стосунки -- педагогічне спілкування -- комунікативна компетентність -- стиль педагогічної взаємодії -- професійне становлення -- особистісне самовизначення -- професіогенез
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
37.064+316.47]:377
Ш 36


    Шетеля, Наталія Ігорівна.
    Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. І. Шетеля ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМат -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА
Аннотация: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Содержание:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

20.
159.922.1:316.624+316.613.4
К 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кочарян, О. С.
    Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" [Текстььь] / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
УДК

фывфывфыв:
міжособистісні стосунки -- адиктивна поведінка -- гендер -- статеворольова детермінація -- міжособистісна залежність -- статеворольові моделі
Аннотация: Стаття присвячена виявленню статеворольової детермінації симптомокомплексу "емоційного холоду", що включає такі розлади як міжособистісна залежність, страх психологічної інтимності, суб'єктивне почуття самотності. Дослідження реалізоване на вибірці обох статей. Виявлено вплив незрілих статеворольових моделей на функціонування окремих компонентів симптомокомплексу "емоційного холоду".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Фролова, Є. В.; Бару, І. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 44797
Число посетителей 1493
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя