Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1454)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (72)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 162
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.953.5](072)
И 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


2.
316.454.52:004.738.5+81'233
Ф 27


    Фатурова, Віра Миколаївна.
    Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Фатурова Віра Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 209,[15] с. - Бібліогр.: с. 186-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікація -- комунікативний потенціал -- спілкування -- комунікативна компетентність -- пізнавальний потенціал
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов розвитку комунікативного потенціалу особистості засобами Інтернет-технологій. Підтверджено залежність розвитку комунікативного потенціалу користувачів Інтернету від підвищення їх інформаційної та загальної культури, від появи у них умінь диференціювати й адекватно сприймати різнопланову інформацію. Доведено, що розвиток комунікативного потенціалу молодої особи в процесі застосування Інтернету відбувається більш ефективно за умов спеціально організованого психолого-педагогічного цілеспрямованого керування цим процесом у форматі студентського Інтернет-клубу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9
З-63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зінченко, Олександр Володимирович.
    Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків [Текст] / О. В. Зінченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-спілкування -- підлітки -- мислення -- поняттєве мислення -- когнітивна розгубленість
Анотація: Проведено оглядовий аналіз теоретичних джерел з проблеми когнітивних змін підлітків під впливом інтернет-спілкування, розглянуто результати емпіричних досліджень. Приділено увагу поняттєвому мисленню як ключовому інтелектуальному новоутворенню цього віку. Обґрунтовано актуальність досліджень складових віртуальної комунікації та їх зв'язку з пізнавальним розвитком особистості підлітка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5
Н 19


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назар Максим Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-396. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтернет-спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-спілкування -- інтернет-сайти -- інтернет-тренінги -- психологічні особливості -- постійні користувачі -- мережа Інтернет -- юнацький вік -- студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 7 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 281 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Семенова, Рима Олександрівна. Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості / Р. О. Семенова. - С .5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості / Д. К. Корольов. - С .27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
Борисюк, Алла Степанівна. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця / А. С. Борисюк. - С .44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів / Я. З. Василькевич. - С .55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
Євдокімова, Олена Олександрівна. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей / О. О. Євдокімова. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (14 назв)
Жигайло, Наталія Ігорівна. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка / Н. І. Жигайло. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
Козлова, О. С. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів / А. М. Крицька. - С .112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Матвеєва, Н. О. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку / Н. О. Матвеєва. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень / М. О. Мельник. - С .135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) / О. А. Мельник. - С .149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва / О. С. Нечаєва. - С .161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
Садовая, М. А. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы / М. А. Садовая. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Сніжна, М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці / М. А. Сніжна. - С .185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
Субота, Марія Василівна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
Черевко, І. С. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності / І. С. Черевко. - С .214-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
Щербан, Т. Д. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя / Т. Д. Щербан. - С .230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения / Б. А. Щербатюк. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська. - С .257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
Янковчук, Марина Миколаївна. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології / М. М. Янковчук. - С .268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
615.831
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 11 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Логос, 2015. - 218 с. : табл., рис. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Психологічна допомога постраждалим унаслідок стресових, травмівних подій: досвід, узагальнення, висновки / З. Г. Кісарчук. - С .8-33. - Бібліогр.: с. 26-28 (21 назва)
Литвиненко, Л. І. Медико-психологічна реабілітація військовослужбовців та демобілізованих / Л. І. Литвиненко. - С .34-51. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Значення стосунків психотерапевта з дітьми, що перебувають у кризових обставинах через вимушене переселення / Я. М. Омельченко. - С .52-74. - Бібліогр.: с. 68-70 (21 назва) : табл.
Плескач, Б. В. Особливості психотерапевтичних стосунків з вимушено переселеними особами / Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв. - С .74-94. - Бібліогр.: с. 88-90 (20 назв)
Журавлева, Н. Ю. Особливості психологічної допомоги сім'ям демобілізованих військовослужбовців / Н. Ю. Журавлева. - С .95-118. - Бібліогр.: с. 112-114 (22 назви)
Лазос, Гелена Петрівна. Негативні емоційні стани волонтерів-психологів/психотерапевтів у роботі з постраждалими / Г. П. Лазос. - С .119-135. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв) : табл.
Гурлєва, Т. С. Спілкування психолога з населенням через ЗМІ: режим діалогу / Т. С. Гурлєва. - С .136-151. - Бібліогр.: с. 146-147 (12 назв)
Нойфельд, Віра. Чого вчить українців сьогодні "Слово о полку Ігоревім" або осмислення сучасної кризової ситуації України на основі психологічно-літературного аналізу архетипів української ментальності / В. Нойфельд. - С .151-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (11 назв)
Манілов, Ігор Феліксович. Психотерапевтична конфронтаційна сугестія: базові положення / І. Ф. Манілов. - С .170-185. - Бібліогр.: с.183 (5 назв)
Самара, О. Є. Індивідуально-психологічні передумови десакралізації теми смерті в комунікативному просторі / О. Є. Самара. - С .185-200. - Бібліогр.: с. 196-198 (20 назв)
Андрейко, Б. В. Несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку / Б. В. Андрейко. - С .201-218. - Бібліогр.: с. 213-215 (17 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 54 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 112 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Дунець, Л. М. Особливості професійного спілкування майбутніх працівників поліції / Л. М. Дунець, А. П. Павліченко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Психологічний аналіз управління освітніми округами як інновацйними організаціями / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк. - С .8-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (23 назви)
Карамушка, Л. М. Методики для дослідження "mental health" персоналу організацій / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
Клочко, А. О. Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління / А. О. Клочко. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
Лагодзінська, В. І. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров'я персоналу освітніх організацій: теоретичний аналіз проблеми / В. І. Лагодзінська. - С .29-35. - Бібліогр.: с. 32-35 (40 назв)
Лагодзінський, В. В. Теоретичний аналіз поняття "емоційне лідерство" як одного із видів лідерства / В. В. Лагодзінський. - С .36-43. - Бібліогр.: с. 40-43 (45 назв)
Примачок, Л. Л. Порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи / Л. Л. Примачок. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (15 назв)
Рутина, Ю. В. Зміст та структура тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців" / Ю. В. Рутина. - С .54-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (25 назв)
Шаумян, О. Г. Дослідження особистості менеджера у сфері інформаційної безпеки / О. Г. Шаумян. - С .63-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (17 назв)
Дембицька, Н. М. Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації / Н. М. Дембицька. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 75 (8 назв)
Карамушка, Л. М. Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
Грейліх, О. О. Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .85-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
Малоголова, О. О. Інтернет-залежність та її вплив на підлітків / О. О. Малоголова. - С .89-94. - Бібліогр.: с. 94 (8 назв)
Overchuk, V. A. Socio-psychological support for people with disability as a condition of their successful social integration / V. A. Overchuk. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
Орловська, О. А. Психологічні чинники сімейної адаптації учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .100-105. - Бібліогр.: с. 104 (11 назв)
Максименко, С. Д. Міжнародна науково-практична конференція "Проактивна толерантність як шлях до миру" (13-14 вересня 2019 року, м. Ужгород) / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .106-108
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 88493
Кількість відвідувачів 982
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя