Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (209)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=УМІННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
15(08)
А 43


    Грейліх, О. О.
    Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / О. О. Грейліх // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
мова -- мовлення -- мовлиннєві навички -- мовлиннєва культура -- мислення -- комунікативна компетенція -- мовна компетенція -- комунікативно-мовленнєві уміння
Анотація: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Здійснено аналіз підходів до навчання мови й розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито структурні компоненти мовлення. Висвітлено типи оволодіння дітьми дошкільного віку рідною мовою. Підкреслено, що ключовою психолінгвістичною проблеми дошкільної мовної освіти є співвідношення комунікативності та лінгвістичної свідомості, що є усвідомленням мовного матеріалу. Комунікативність розглядається як автоматизація навичок, які сформовані в процесі інтуїтивно-чуттєвого засвоєння засобів рідної мови. Зазначено роль комунікативності як головної умови автоматизації навичок, сформованих в процесі засвоєння засобів рідної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Зеленська, З. П.
    Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емоційний бар'єр -- підлітки -- статеві відмінності -- учень основної школи -- комунікативні уміння -- комунікативний контроль
Анотація: У статті викладено результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей прояву статевих відмінностей комунікативних умінь учнів 6-7 класів основної школи. Встановлено, що хлопці мають більше емоційних бар'єрів у спілкуванні і їм складніше керувати власними емоціями, ніж дівчатам. У дівчат краще розвинені емпатія до тварин, до дітей, до художніх творів, емпатійні тенденції та комунікативні якості. Також зазначено, що переважна більшість опитаних учнів мають низький рівень потреби у спілкуванні, що потребує врахування при розробці психокорекційної програми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - вид. 3-є допов. - Київ : Радянська школа, 1968. - 572 с. - 1.34 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

4.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

5.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1955. - 526 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

6.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 51 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 68 с. : табл. - 12.00 грн.
    Зміст:
Канівець, Т. М. Зміст, структура та чинники розвитку психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар'єри / Т. М. Канівець, Г. С. Фесун. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-9 (29 назв)
Карамушка, Л. М. Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
Інші автори: Креденцер О. В., Терещенко К. В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Поплавська, А. П. Роль організаційно-психологічних чинників у підвищенні ефективності діяльності промислових підприємств в умовах змін / А. П. Поплавська. - С .17-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (28 назв)
Примачок, Л. Л. Функціональний аспект професійного становлення особистості / Л. Л. Примачок. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 28-30 (33 назви)
Власенко, А. А. Про адаптаційну функцію когнітивного стилю особистості / А. А. Власенко. - С .31-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (19 назв)
Клибанівська, Т. М. Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості / Т. М. Клибанівська. - С .37-42. - Бібліогр.: с. 41-42 (23 назви)
Tsymbal, I. V. Psychological conditions of improving reading competence of modern specialists / I. V. Tsymbal. - С .43-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (14 назв)
Чиркова, Т. І. Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування / Т. І. Чиркова. - С .49-53. - Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
Юник, І. Д. Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура / І. Д. Юник. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
Яцина, О. Ф. Функціональність практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства: нові змісти / О. Ф. Яцина. - С .60-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи: навчальна програма для психологів-експертів [Електроний ресурс] / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Електроний ресурс] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
З 48


    Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 28 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
154
А 43


    Юник, І. Д.
    Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура [Текст] / І. Д. Юник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- комплексні уміння -- комунікативні навички -- комунікатори -- реципієнти -- інформація -- конструкти
Анотація: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 7940
Кількість відвідувачів 327
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя