Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1945)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (78)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.
159.9 (091)+159.946.3
І-46


    Ільїна, Ніна Михайлівна.
    Проблема мовлення в українській психології (на матеріалі наукової спадщини Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ільїна Ніна Михайлівна ; наук. кер. Лисенко В. П. ; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2003. - 201 с. - Бібліогр.: с. 175-201. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія мовлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЯ мовлення -- внутрішнє мовлення -- зовнішнє мовлення -- усне мовлення -- письмове мовлення
Анотація: Дисертація містить теоретичне вивчення стану розробки проблеми мовлення в середині ХХ століття у вітчизняній і світовій психології через призму аналізу праць українських учених Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці. Аналіз спадщини Б. Ф. Баєва показав, що ним уперше у вітчизняній психології здійснене всебічне дослідження внутрішнього мовлення та створена його оригінальна концептуальна модель, вихідною позицією якої став функціональний підхід. На сучасному етапі проблема внутрішнього мовлення постає щільно пов'язаною з проблемою рефлексії - інтелектуальної і моральної. Дослідження наукових праць І. О. Синиці дозволило констатувати, що ним уперше проведене комплексне вивчення специфічних особливостей писемного мовлення підлітків, типи писемного мовлення учнів, лексичні, морфологічні та синтаксичні особливості усного мовлення підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лисенко, Валентина Петрівна \наук. кер.\; Баєв, Б. Ф. \о нем\; Синиця, І. О. \о нем\; Глухівський державний педагогічний університет (Глухів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4+373.29-052
К 21


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карабаєва Ірина Іванівна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 195 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Писемне мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- писемне мовлення -- ДІТИ -- старші дошкільники -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31
С 12


    Савельєва, Валерія Сергіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савельєва Валерія Сергіівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 142-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування навичок--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- фонетичний слух -- сприйняття -- гностичні функції -- просторове координування -- ритмічні структури -- міжаналізаторні зв'язки
Анотація: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Савельєва , Валерія Сергіївна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.953.5:81'373+81'23+37.016:81-028.31
С 38


    Синиця, І. О.
    Психологічні особливості засвоєння лексики п'ятикласниками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Синиця І О. ; Укр. н-д. ін-т психології. - Київ, 1954. - 250 с. : табл. - Бібліогр.: с. 238-250. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння лексики--Дисертації
   Вікова психологія--П'ятикласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- засвоєння -- п'ятикласники -- оволодіння лексикою -- засвоєння нових слів
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння п'ятикласниками нової лексики. Розглядаються особливості сприйняття учнями нових слів в процесі аналізу художнього тексту та особливості смислового відбору слів п'ятикласниками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Український науково-дослідний інститут психології (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.946.3+37.016:81-028.31
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черезова Ірина Олександрівна ; наук. кер. Демиденко В. К. ; Берд. держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. - Бердянськ, 1996. - 145 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 122-145. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток мовлення--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 2 класу--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- психічний розвиток дитини -- становлення мовлення -- розвиток словникового запасу
Анотація: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Демиденко, Василь Купріянович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.33:001.895+159.953.5
Г 57


    Гокунь, Олексій Олександрович.
    Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гокунь Олексій Олександрович ; наук. кер. Машбиць Ю. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 213 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання письма--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- творення тексту -- моделювання процесу мислення -- сприймання гіпертексту -- комп'ютерне середовище -- гіпертекстова система -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Машбиць, Ю. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.946.3+81'23
Г 61


    Головань, Ніна Олексіївна.
    Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головань Ніна Олексіївна ; наук. кер. Баєв Б. Ф. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1972. - 182 с. : табл. - Бібліогр.: с. 164-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- монологічне мовлення -- внутрішньомовна підготовка -- розвиток мовлення -- мовленнєва діяльність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баєв, Б. Ф. \науч. рук.\; Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
К 17


    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Калмикова Лариса Олександрівна ; наук. конс. Корніяка О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 416-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- ДОШКІЛЬНИКИ -- ВНУТРІШНЄ МОВЛЕННЯ -- ПСИХОЛІНГВІСТИКА -- ВИСЛОВЛЮВАННЯ -- МОВЛЕННЄВІ операції -- МОВЛЕННЄВА особистість -- навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.946.3
О-63


    Орап, Марина Олегівна.
    Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. О. Орап ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 531 с. : табл. - Бібліогр.: с. 459-501. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистості--Мовленнєва діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ -- мовлення -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МОВЛЕННЄВИЙ досвід -- МОВЛЕННЄВА компетентність -- МОВЛЕННЄВА культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса Володимирівна \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 52245
Кількість відвідувачів 980
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя