Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Орап, Марина Олегівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.946.3
О-63


    Орап, Марина Олегівна.
    Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. О. Орап ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 531 с. : табл. - Бібліогр.: с. 459-501. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистості--Мовленнєва діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ -- мовлення -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МОВЛЕННЄВИЙ досвід -- МОВЛЕННЄВА компетентність -- МОВЛЕННЄВА культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса Володимирівна \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
159.946.3
О-63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Орап, Марина Олегівна.
    Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища [Текст] / М. О. Орап // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий досвід -- адаптація -- мовленнєва компетентність -- мовна картина світу -- мовленнєва культура
Анотація: Розглядається проблема мовленнєвого досвіду в аспекті адаптації особистості до нового соціокультурного середовища. Виявлено істотний зв'язок між рівнем організації мовленнєвого досвіду та рівнем адаптації особистості до навчання у ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
151.04
О-63


    Орап, Марина Олегівна.
    Психологія мовленнєвого досвіду особистості [Текст] : монографія / М. О. Орап. - Тернопіль : "Підручники і посібники", 2014. - 480 с. - ISBN 978-966-07-2684-0 : 29.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- мовленнєвий досвід -- когнітивна психологія -- психосемантичні дослідження -- свідомість -- мовленнєва здатність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
378.015.3:2-384(043.5)
Ч-11


    Чміль, Наталія Сергіївна.
    Психологічні особливості професійного становлення майбутніх священнослужителів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. С. Чміль ; наук. кер. М. О. Орап ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- студент -- священнослужитель -- професійна спрямованість -- духовність -- організаторські здібності -- комунікативна компетентність -- міжособистісні стосунки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження особливостей професійного становлення майбутніх священнослужителів. На основі теоретичного аналізу сконструйовано концептуальну модель професійного становлення студентів- богословів духовних ВНЗ. Емпірично виявлено показники і рівень професійного становлення майбутніх священнослужителів. Встановлено найбільш істотні змінні у структурі професійного становлення майбутніх священнослужителів. Виявлено відмінності в особливостях професійного становлення студентів різних спеціальностей (духовних та світських ВНЗ). Розроблено тренінгову програму оптимізації професійного становлення майбутніх священнослужителів та доведено ефективність її використання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орап, Марина Олегівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.05.2024
Кількість запитів 326
Кількість відвідувачів 166
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя