Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8319)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (257)Рідкісна книга (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 245 с. : табл. - Бібліогр.: С. 177-206 (290 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: С. 19-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
372
К 21


    Карабаєва, І.
    Інтелектуально обдаровані дошкільнята: підтримка та супровід [Текст] / І. Карабаєва, Т. Яценко, А. Пасічник . - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Педагогічна психологія дошкільного виховання
   Інтелектуальний розвиток дитини

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані дошкільнята -- психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Т.; Пасічник , А.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371
А 86


    Артемова, Л. В.
    Історія педагогіки України [Текст] : підручник / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 с. - ISBN 966-06-0429-7 : 40.00 р.
    Зміст:
Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи
Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання . - С .6
Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей . - С .18
Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) . - С .25
Освіта й виховання в Україні-Русі
Освіта в період становлення України-Русі . - С .31
Культура і освіта в часи розвитку держави . - С .38
Роль рукописних книг у вихованні й навчанні . - С .53
Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі . - С .66
Національна освіта України в епоху Відродження
Освіта за литовської доби . - С .79
Освіта на українських землях під владою Польщі . - С .82
Братські школи . - С .87
Першодруки . - С .100
Києво-Могилянська академія . - С .113
Педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .126
Освіта за час казачини . - С .131
Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст.
Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті . - С .150
Педагогіка Олександра Духновича . - С .158
Педагогічна діяльність Миколи Пирогова . - С .160
Педагогічні погліди Тараса Шевченка . - С .165
Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша . - С .173
Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського . - С .177
Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки . - С .182
Родинне виховання дітей дошкільного віку . - С .204
Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні . - С .214
Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині . - С .219
Розвиток дошкільного виховання в Галичині . - С .229
Педагогічна спадщина Софії Русової . - С .245
Педагогічний доробок Бориса Гринченка . - С .252
Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського . - С .257
Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського . - С .262
Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці . - С .266
Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів
Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки . - С .284
Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки . - С .302
Педагогічна спадщина Антона Макаренка . - С .312
Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки . - С .318
Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки . - С .327
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського . - С .337
Освіта укрвїнців за межами України
Освіта і виховання в незалежній Українській державі
Шкільна та позашкільна освіта . - С .356
Дошкільна освіта . - С .387
Вища школа на сучасному етапі . - С .400
УДК
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- навчання -- історія -- національна освіта -- педагогічна думка -- дошкільне виховання
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 230 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Гріньова, О. М. До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології / О. М. Гріньова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (15 назв)
Гаврилюк, О. Г. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності / О. Г. Гаврилюк. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
Гусєв, І. М. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик / І. М. Гусєв. - С .22-32. - Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .32-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (9 назв)
Дробот, О. В. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів / О. В. Дробот, А. А. Возович. - С .41-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (5 назв) : табл.
Івашкевич, Е. Е. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності / Е. Е. Івашкевич. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять / Е. З. Івашкевич. - С .61-72. - Бібліогр.: с. 69-71 (22 назви)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .72-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв) : табл.
Кравченко, К. О. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції / К. О. Кравченко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (12 назв) : граф.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря / О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (5 назв)
Лісойван, О. В. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості / О. В. Лісойван. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
Макаренко, С. С. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу / С. С. Макаренко. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (11 назв) : табл.
Маслюк, А. М. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості / А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133-134 (6 назв) : табл.
Михальська, С. А. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації / С. А. Михальська. - С .135-143. - Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
Могиляста, С. М. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників / С. М. Могиляста. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (16 назв)
Панфілов, Д. А. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації / Д. А. Панфілов. - С .153-162. - Бібліогр.: с. 160-161 (13 назв)
Погорелов, С. В. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації / С. В. Погорелов. - С .162-175. - Бібліогр.: с. 173-174 (12 назв) : табл.
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
Пухно, Світлана Валеріївна. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія" / С. В. Пухно. - С .187-196. - Бібліогр.: с. 193-195 (7 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок / Б. М. Ткач. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-206 (13 назв)
Швець, Д. В. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях / Д. В. Швець. - С .207-219. - Бібліогр.: с. 216-218 (13 назв)
Яблонський, Андрій Іванович. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 24351
Кількість відвідувачів 1221
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя