Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (269)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мамчур, І. В.
    Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності [Текст] / І. В. Мамчур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- старшокласники -- навчально-ігрова діяльність структура -- критерії -- рівні
Анотація: У статті розкрито основні структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні і критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано крізь значущу для них навчально-ігрову діяльність. Критерії самопізнання визначено за трирівневим варіантом в основі якого покладено принципи науковості, цілеспрямованості, системності, безперервності. Теоретико-емпіричне підгрунтя досліджуваних структурних компонентів самопізнання, їх критеріїв та рівнів розвитку дало змогу систематизувати матеріали та представити їх у таблиці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
особистісний досвід -- юнацтво постмодерної епохи -- критерії дослідження -- особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Анотація: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вальо, Лариса Іванівна.
    Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення [Текст] / Л. І. Вальо // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість педагога -- реадаптація -- професійна реадаптація -- критерії адаптованості
Анотація: У статті порушено проблему адаптаційних та реадаптаційних можливостей людини, розглянуто психологічні особливості реадаптації особистості на етапі завершення професійної діяльності, розкрито поняття професійна реадаптація, вказано на специфіку та ризики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Андросович, К. А.
    Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу [Текст] / К. А. Андросович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- нормальна адаптація -- девіантна адаптація -- патологічна адаптація -- адаптивність-дезадаптивність -- критерії
Анотація: У статті розглядається короткий опис основних досліджень соціальної адаптації особистості в психологічній науці. Розглянуто види адаптації, її структурні елементи та фактори, що зумовлюють цей процес. Представлені види адаптації: нормальна, девиантна і патологічна, які дозволяють віднести адаптацію до психоаналітичного підходу психотерапевтичної допомоги особистості, яка опинилась у стані нервозу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Завгородня, О. В.
    Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості [Текст] / О. В. Завгородня // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
концепція власного життя -- життєвий шлях -- психобіографічне утворення -- самосвідомість -- ендокомплекс -- екокомплекс -- інтеграція
Анотація: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 472 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 12-15 (23 назви)
Акімова, Л. Н. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості / Л. Н. Акімова. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Андрушко, Я. С. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) / Я. С. Андрушко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
Балашов, Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності / Е. М. Балашов. - С .35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
Балахтар, К. С. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови / К. С. Балахтар. - С .54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
Бастун, Н. А. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
Блохіна, І. О. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
Вашека, Т. В. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
Губенко, О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту / О. В. Губенко. - С .96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
Дружиніна, І. А. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці / І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 103-105 (12 назв)
Єрмакова, Н. О. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді / Н. О. Єрмакова. - С .105-119. - Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
Завгородня, О. В. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості / О. В. Завгородня. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
Зливков, В. Л. Наративна ідентичність особистості / В. Л. Зливков. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
Зливков, В. Л. Особливості резилентності лікарів-стоматологів / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. - С .137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
Зливков, В. Л. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР / В. Л. Зливков [и др.]. - С .145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
Інші автори: Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Іванцевич, В. І. Стресостійкість в структурі особистості школяра / В. І. Іванцевич. - С .161-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур / С. О. Копилов. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Котух, О. В. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
Кошель, В. А. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток / В. А. Кошель, М. М. Наконечна. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 196-198 (12 назв)
Краєва, О. А. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства / О. А. Краєва, Н. В. Романенко. - С .199-210. - Бібліогр.: с. 209 (5 назв)
Кузікова, С. Б. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів / С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (14 назв)
Лукомська, С. О. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих / С. О. Лукомська. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
Луньов, В. Є. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку / В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. - С .231-237. - Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
Марусинець, М. М. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
Марциняк-Дорош, О. М. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла / О. М. Марциняк-Дорош. - С .246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження / Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (4 назви)
Папуча, М. В. Психологічні механізми становлення особистості / М. В. Папуча. - С .266-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (13 назв)
Перепелиця, А. В. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту / А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. - С .277-286. - Бібліогр.: с. 285 (8 назв)
Примачок, Л. Л. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
Ростомова, Л. М. Інтереси дітей розлучених батьків / Л. М. Ростомова. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 307-308 (8 назв)
Свідерська, О. І. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз / О. І. Свідерська. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
Сизко, Г. І. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання / Г. І. Сизко. - С .316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років / Н. В. Скоростецька. - С .327-337. - Бібліогр.: 335-336 (12 назв)
Степура, Є. В. Проблема позитивних рис особистості / Є. В. Степура. - С .337-347. - Библиогр.: с. 344-346 (24 назви)
Стовбун, О. А. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти / О. А. Стовбун. - С .348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
Фесенко, Я. В. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами / Я. В. Фесенко. - С .356-363. - Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
Харченко, Н. А. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. - С .363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
Хворова, Г. М. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом / Г. М. Хворова. - С .370-380. - 377-379 (16 назв)
Хворова, Г. М. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. - С .380-388. - Бібліогр. с. 377-379 (16 назв)
Хохліна, О. П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології / О. П. Хохліна. - С .388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
Черкаська, Є. Ф. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності / Є. Ф. Черкаська. - С .397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
Чорна, І. М. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка / І. М. Чорна. - С .405-415. - Бібліогр. с. 414 (5 назв)
Чорна, І. М. Етіологія поведінкових відхилень / І. М. Чорна. - С .426-436. - Бібліогр.: с. 435 (6 назв)
Шейко, А. О. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні / А. О. Шейко. - С .437-443. - Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
Яковицька, Л. С. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів / Л. С. Яковицька. - С .443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
Zlyvkov, V. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. - С .452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Krylova-Grek, Yu. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space / Yu. Krylova-Grek. - С .461-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (19 назв)
Чорна, І. М. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації / І. М. Чорна. - С .416-426. - Бібліогр.: С. 424 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; О., В. Мельник
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
151.60
А 43


    Гуцол, Кирил Віталійович.
    Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування [Текст] / К. В. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- здатність до самопроектування -- чинники розвитку здатності до самопроектування -- наративна компетентність -- рівні розвитку наративної компетентності -- критерії сформованості наративної компетентності
Анотація: У статті представлено обгрунтування наративної компетентності як чинника розвитку її здатності до самопроектування, визначено критерії і рівні її сформованості в особистості. Здатність особистості до самопроектування розглядається як багаторівневе утворення, що впродовж життя може становити різні змістовні конфігурації, а її ядерна складова визначається інтегральним корпусом таких психологічних характеристик особистості, як прагнення до саморозвитку, самодетермінація, продуктивна рефлексія, толерантність до невизначеності, прогресивний характер смисложиттєвих орієнтацій та перспективна орієнтованість індивідуального досвіду. Виокремлено три групи чинників розвитку здатності особистості до самопроектування: мотиваційні, метакогнітивні та комунікативні. У цьому контексті, наративну компетентність особистості проблематизовано як комунікативний чинник. У структурі наративної компетентності виділено предсмисловий, смисловий та метасмисловий рівні. Визначено критеріальні ознаки сформованості наративної компетентності особистості на кожному з цих рівнів. На першому- вміння виділяти окремі текстові елементи; виокремлювати певні ситуації, що експлікуються в текстових висловлюваннях; уміння стисло переказувати зміст тексту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому- вміння визначати в тексті наративу тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому - вміння визначати в тексті наративну тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; ставити питання до автора. На третьому вміння припускати, що саме спонукало автора до створення певного наративу, та вміння йому відповідати, виходячи з цього припущення; рефлексувати підстави власних інтерпретаційних процесів; прогнозувати ефект (наслідки) від знайомства з певним наративом; аналізувати труднощі, що виникають при розумінні тексту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
15(5А2.2)П
А 43


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- особистісні критерії -- професійна адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- експеримент
Анотація: В статті проводяться конкретизовані результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, а саме суб'єктивні особистісні критерії, що впливають на даний процес.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Терещенко, К. В.
    Толерантність особистості: міждисциплінарний підхід [Текст] / К. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 123-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- особистість -- міждисциплінарний підхід -- функції толерантності -- види толерантності -- компоненти толерантності -- критерії толерантності
Анотація: У статті дано визначення толерантності особистості як інтегральної характеристики та активної позиції особистості, що проявляється у шанобливому ставленні до інших людей та до себе. Толерантність розглянуто як філософську категорію, установку, соціальну цінність, психологічну стійкість, здатність, толерантну свідомість, особистісну якість. Виокремлено функції, види рівні, компоненти, межі та критерії толерантності. Зроблено висновок про те, що використання міждисциплінарного підходу дозволяє досліджувати феномен толерантності в усій його складності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Работа, Т. О.
    Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я [Текст] / Т. О. Работа // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 174-180. - Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- система -- психіка -- населення -- профілактика
Анотація: У даній роботі розглянуто питання здоров'я, як системного поняття, а також висвітлено критерії психологічного здоров'я. Акцентовано увагу на вплив культури, виховання та ЗМІ на сприйняття та відношення до індивідуального психологічного здоров'я і здоров'я загалом. Висвітлено фактори, що формують здоров'я людини. Зазначено, що збереження здоров'я та повноцінного життя громадян є однією з найважливіших цілей світової спільноти, відображених у засадах європейської політики "Здоров'я 2020: основи Європейської політики в підтримку дій держави і суспільства в інтересах здоров'я і благополуччя". Висвітлено три рівні опису цінності "здоров'я". Акцентовано увагу на тому, що в міру росту добробуту населення, задоволення його природних первинних потреб, відносна цінність здоров'я усе більше буде зростати. Зазначено, що психологічний рівень здоров'я обумовлений психічними особливостями людини, можливостями забезпечити і подолати хворобу, способом життя і розуміння того, що здоров'я це не тільки стан організму, але й стратегія життя


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 6780
Кількість відвідувачів 1103
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя