Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2766)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Рідкісна книга (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підручник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 176
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Текст] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Текст] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
378
А 46


    Алексюк, А. М.
    Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія [Текст] : підручник / А. М. Алексюк. - Київ : Либідь, 1998. - 560 с. - ISBN 966-06-0037-2 : 39.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка вищої освіти -- вища школа -- освіта в Україні -- українська вища школа

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
1(075)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Історія соціальної філософії (Західноєвропейський контекст) [Текст] : підручник / В. Андрущенко. - Київ : Тандем, 2000. - 416 с. - ISBN 966-7145-20-4 : 25.00 грн
УДК
РУБ 1(075)
Рубрики: Соціальна філософія
Кл.слова (ненормовані):
історія західноєвропейської соціальної філософії -- передісторія соціальної філософії -- релігійна філософія -- світова гуманістична культура -- трансформація діалектичної моделі

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(02)
А 86


    Артемов, В. А.
    Конспект лекций по психологии [Текст] : пособие для студентов педагогических институтов и факультетов иностранных языков / В. А. Артемов ; под ред. Л. И. Гуревича. - Харьков : Издательство Харьковского государственного университета имени А. М. Горького, 1953. - 208 с. - 2.85 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
определение психологии -- предмет психологии -- развитие психики -- развитие сознания -- задачи и методы психологии -- ощущения -- восприятия -- представления -- мышление -- психология речи -- чувства -- воля -- внимание -- память -- навыки -- привычки -- психология творчества -- характеристика личности -- темперамент -- способности -- одаренность -- мышление -- речь -- воображение -- воля -- внимание -- характер -- способности -- деятельность -- личность -- группа -- межличностные отношения -- коммуникация -- обучение


Дод.точки доступу:
Гуревича, Л. И. \под ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

6.
371
А 86


    Артемова, Л. В.
    Історія педагогіки України [Текст] : підручник / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 с. - ISBN 966-06-0429-7 : 40.00 р.
    Зміст:
Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи
Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання . - С .6
Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей . - С .18
Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) . - С .25
Освіта й виховання в Україні-Русі
Освіта в період становлення України-Русі . - С .31
Культура і освіта в часи розвитку держави . - С .38
Роль рукописних книг у вихованні й навчанні . - С .53
Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі . - С .66
Національна освіта України в епоху Відродження
Освіта за литовської доби . - С .79
Освіта на українських землях під владою Польщі . - С .82
Братські школи . - С .87
Першодруки . - С .100
Києво-Могилянська академія . - С .113
Педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .126
Освіта за час казачини . - С .131
Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст.
Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті . - С .150
Педагогіка Олександра Духновича . - С .158
Педагогічна діяльність Миколи Пирогова . - С .160
Педагогічні погліди Тараса Шевченка . - С .165
Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша . - С .173
Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського . - С .177
Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки . - С .182
Родинне виховання дітей дошкільного віку . - С .204
Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні . - С .214
Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині . - С .219
Розвиток дошкільного виховання в Галичині . - С .229
Педагогічна спадщина Софії Русової . - С .245
Педагогічний доробок Бориса Гринченка . - С .252
Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського . - С .257
Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського . - С .262
Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці . - С .266
Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів
Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки . - С .284
Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки . - С .302
Педагогічна спадщина Антона Макаренка . - С .312
Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки . - С .318
Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки . - С .327
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського . - С .337
Освіта укрвїнців за межами України
Освіта і виховання в незалежній Українській державі
Шкільна та позашкільна освіта . - С .356
Дошкільна освіта . - С .387
Вища школа на сучасному етапі . - С .400
УДК
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- навчання -- історія -- національна освіта -- педагогічна думка -- дошкільне виховання
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.018
Б 61


    Біла, І. М.
    Відповідальне батьківсьтво: соціально-психологічні аспекти [Текст] : підручник / І. М. Біла ; Міністерство освіти і науки України, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського. - [Київ] : Гельветика, 2020. - 278с. - 45.00 грн.
УДК
РУБ 371.018
Рубрики: Психологія сім'ї
Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- відповідальне батьківство


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(075)
Б 28


    Батраченко, І. Г.
    Вступ до психології антиципації [Текст] : навчальний посібник / І. Г. Батраченко ; Міністерство освіти України), Дніпропетровський державний університет). - Дніпропетровськ : [б. в.], 1996. - 90 с. - 20.00 грн.
УДК
РУБ 15(075)
Рубрики: Психологія підручник
Кл.слова (ненормовані):
психологічний словник


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти України; Дніпропетровський державний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
15(02)
Б 81


    Бондаренко, А. Ф.
    Основы психологии [Текст] : учебник для студентов факультета славянских языков Киевского национального лингвистического университета / А. Ф. Бондаренко, Л. И. Бондарчук ; МАУП. - Киев : Издательский центр КНЛУ, 2005. - 254 с. : рис., табл. - ISBN 966-638-167-2 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
история психологии -- методы психологии -- ощущения -- восприятия -- память -- мышление -- речь -- воображение -- воля -- внимание -- эмоциональные состояния человека -- измененные состояния сознания -- темперамент -- характер -- способности -- деятельность -- личность -- группа -- межличностные отношения -- коммуникация -- обучение -- динамика психического развития ребенка -- психическое развитие подростка -- психическое развитие в возрасте ранней юности -- этапы жизни взрослого человека


Дод.точки доступу:
Министерство образования и науки Украины; Киевский национальный лингвистический университет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(02)
Б 81


    Бондаренко, А. Ф.
    Основы психологии [Текст] : учебник для студентов гуманитарных вузов / А. Ф. Бондаренко. - Киев : Освита Украины, 2009. - 328 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-188-031-2 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
ощущения -- восприятия -- память -- мышление -- речь -- воображение -- воля -- внимание -- характер -- способности -- деятельность -- личность -- группа -- межличностные отношения -- коммуникация -- обучение

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 56621
Кількість відвідувачів 654
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя