Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6098)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (125)Рідкісна книга (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
36
П 68


    Прайтлер, Б.
    На їхньому боці [Текст] : психосоціальна робота з травмованими біженцями / Б. Прайтлер ; пер. з нім.: Д. Мелашенко, Т. Супрун. - Львів : [б. в.], 2022. - 156 с. - 50.00 грн. р.
УДК
РУБ 36
Рубрики: Соціальна психологія
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
біженці -- переселенці -- війна -- травма


Дод.точки доступу:
Мелашенко, Д. \пер. з нім.\; Супрун, Т. \пер. з нім.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.922:[37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів в освітніх організаціях -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
153/154
О-64


    Карамушка, Л.
    Психологічне здоров'я персоналу організацій в умовах пандемії COVID-19: огляд зарубіжних досліджень [Текст] / Л. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2021. - № 1 (22). - С. 69-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
пандемія COVID-19 -- соціальна напруженість -- психологічне здоров'я -- організація -- персонал -- інноваційні стилі управління -- віддалена командна робота -- резільєнтність персоналу та організації -- гнучкість у поєднанні віддаленої роботи та сімейного життя -- творчі зусилля персоналу


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922:37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 468 с. : табл. + 1 додатки 105 с. - Бібліогр.: с. 425-468 (490 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів освітніх організацій -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
152/617.9
А 65


    Андрієнко, О. В.
    Теоретичні виміри діяльнісного опосередкування стану психологічного балансу особистості [Текст] : монографія / О. В. Андрієнко. - Київ : [б. в.], 2021. - 279 с. - 70.00 грн.
УДК
РУБ 152/617.9

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- психічне здоров'я -- свідомість -- особистість -- психологічний баланс -- емоційний коефіцієнт -- робота мозку -- розум -- логіка мислення -- рішення завдань

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Чорна, І. М.
    Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні [Текст] / І. М. Чорна, М. М. Чорний // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
важковиховуваний -- девіантний -- підліток -- психокорекційна робота -- відхилення -- акцентуації -- непедагогічний -- асоціальний
Анотація: У статті здійснено контент-аналіз досліджень та публікацій з проблеми профілактики та психокорекції девіантної поведінки підлітків. Дано морально-психологічну характеристику підлітків із девіантною поведінкою. Встановлено типові причини появи девіацій у поведінці підлітка. Зокрема, розкрито суть основних, типових помилок виховної роботи, антипедагогічної поведінки дорослих по відношенню до підлітка. Це, зокрема, небажання чи невміння знайти індивідуальний підхід до дитини, неблагополучність сімейного оточення, неправильна організація життя та діяльності дитини на певному етапі її розвитку. Експериментальним шляхом встановлено кореляційний взаємозв'язок між стилем сімейного виховання та формування девіантної поведінки у підлітка, скоєнням злочинів. Розкрито чинник хибного уявлення дорослості та його наслідки у поведінкових девіаціях. Розкрито взаємозв'язок між педагогічними помилками та відхиленнями у поведінці, акцентуаціями, девіаціями. Проаналізовано взаємозв'язок між загально-віковими особливостями підлітків (новоутворення віку, домінуюча діяльність, статеве дозрівання) та їх потенційно можливим впливом на прояви девіацій у підлітків. Визначено що емоційність та неврівноваженість процесів збудження та гальмування; довірлевість, підвищена навіюваність та схильність до наслідування; прагнення до самоствердження та недостатній життєвий досвід; незавершеність розвитку системи навичок соціальної поведінки є віковими факторами розвитку девіацій підлітка. Визначено характер домінуючих переживань, які впродовж тривалого часу визначають структуру поведінкових реакцій; емансипації; реакцій групування з ровесниками; реакцій, пов'язаних із сексуальною хіттю. Окреслено ступінь розвитку потрапляння під вплив асоціальних осіб, криміналітету. Розкрито суть явища "ножиць" між біологічним та соціальним у формуванні особистості у підлітковому віці. Систематизовано основні авторські класифікації типів девіантних підлітків. Частково розроблені рекомендації щодо психокорекційної роботи психолога з кожним типом підлітків із девіантною поведінкою.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чорний, М.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Професійне самовизначення старших підлітків [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- чинники професійного вибору -- профорієнтаційна робота -- старший підлітковий вік
Анотація: У статті акцентована актуальність проблеми вибору, зокрема у підлітковому віці, коли визначаються власні професійні нахили і потреби та обирається профіль навчання. Проаналізовано останні дослідження і публікації щодо проблеми професійного самовизначення особистості. Наголошується, що сьогодні в психолого-педагогічній літературі однозначного визначення поняття "професійного самовизначення" немає. Виділено особливість підходів учених до визначення цього поняття через призму понять життєвої перспективи, життєвого плану, психологічного часу, ціннісних орієнтацій. Результатом професійного самовизначення особистості є її готовність до професійного та кар'єрного зростання, а також здатністоь самостійно ставити цілі та визначати етапи їх досягнення протягом усього життя, оптимально використовуючи при цьому наявні можливості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Харченко, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 427 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
36
С 69


   
    Соціальна робота з різними категоріями клієнтів [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Соціальна робота" / Міністерство освіти і науки України, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського. - [Київ] : [б. в.], 2020. - 436 с. - 100.00 грн.
УДК
РУБ 36
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота -- соціально-психологічна допомога


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 108746
Кількість відвідувачів 1097
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя