Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5731)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (228)Рідкісна книга (5)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 674
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Текст] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Чорна, О. М.
    Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів [Текст] / О. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
фантазія -- мислення -- творча особистість -- молодший школяр -- розвиток фантазії
Анотація: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.72
Ш 71


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шмаргун, Віталій Миколайович.
    Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку [Текст] / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інваріант -- образ-концепт -- інтелект -- сенсорно-перцептивні дії -- сенсомоторні дії -- інтелектуальний розвиток -- розумові здібності
Анотація: Розглядаються питання наявності та важливості інваріантної залежності складових інтелектуального розвитку при дослідженні розумових здібностей, а також механізму формування образів-концептів, як інтегральних утворень, при переході від сенсорно-перцептивного сприймання до думки, мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шмаргун, Микола Іванович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15.1Ф
С 66


    Соснін, Олександр Васильович.
    Інвестиції в людський розвиток в умовах глобальної трансформації [Текст] : навчальний посібник / О. В. Соснін, В. Г. Воронкова, М. А. Ажажа ; Нац. акад. держ. управ. при президентові України. - 2-ге вид., стереотипне. - Львів : Магнолія, 2016. - 608 с. - 140.00 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- глобальна трансформація -- людський капітал

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Воронкова, Валентина Григорівна; Ажажа, Марина Андріївна; Нац. акад. держ. управ. при президентові України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159:343.83(043.3)
С 85


    Стріха, Сергій Володимирович.
    Індивідуальні особливості майбутніх психологів пенітенціарних установ як чинник їх професійного зростання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.09 / С. В. Стріха ; наук. кер. О. А. Матеюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія діяльності в особливих умовах
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- індивідуально-психічні риси особистості -- особливі умови діяльності -- майбутні офіцери-психологи -- пенітенціарні умови
Анотація: Дослідження при свячено вивченню важливих індивідуальних особливостей особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ, які відображені в індивідуально - психічних рисах особистості , а саме: емоційно - вольовій стійкості, рівні інтелекту, самоконтролі поведінк и та наполегливості у досягненні мети. Виявлено, що професійний розвиток фахівців детермінує зміну мотиваційної сфери особистості, а саме: прагнення до досягнення вищих результатів у професійн ій діяльності, подолання труднощів, що виникають на шляху досяг нення визначеної мети; вдосконалення та розвиток власних здібностей; формування та розвиток важливих індивідуально - психічних рис особистості, що необхідн і для покращання їх професійної діяльності. Визначено індивідуально - психічні риси особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ , що необхідні для ефективного виконання ними їх посадових обов’язків, удосконалено психограму офіцера - психолога пенітенціарної установи не лише в аспекті врахування вимог професії , що постійно оновлюються, а й в аспекті у досконаленн я особливостей дій офіцерів - психологів пенітенціарних установ в різних особливих чи нестандартних ситуаціях, які постійно ускладн юються. Основну увагу приділено про яв ам індивідуально - психічних рис особистості офіцерів - психологів пенітен ціарних установ, врахування та вчасне реагування щодо яких дають їм змогу виконувати свої професійні обов’язки на належному рівні . Визначено ієрархію ступеня загрозливості особливих умов діяльності офіцерів - психологів пенітенціарних установ . Розроблено та запроваджено у практику підготовки психологів тренінгов ий курс розвитку впевненості поведінки майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ. Здійснено розвиток індивідуально - психічних рис особистості психологів пенітенціарних установ щодо ефективно го виконання ними посадових функцій та доведено їх значущі позитивні зміни після проходження ними авторського тренінгового курсу

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Матеюк, Олег Анатолійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.6/73-053.4(043.3)
Т 50


    Товкач, Ірина Євгеніївна.
    Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Є. Товкач ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 318 с. - Бібліогр.: с. 204-260. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
активність -- пізнавальна активність -- психічний розвиток -- дитина старшого дошкільного віку -- індивідуальні особливості -- індивідуалізація -- диференціація -- мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(06)
П 86


    Пророк, Наталія Василівна.
    Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку [Текст] / Н. В. Пророк // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- етапи професіогенезу -- професійне самовдосконалення -- професійна успішність -- професійний досвід -- комунікативна поведінка
Анотація: Представлено результати дослідження таких чинників професійного розвитку практичного психолога, як професійно значущі індивідуально-психологічні властивості та прагення до професійного самовдосконалення. Проаналізовано індивідуально-психологічні властивості практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.953.5](072)
И 73


    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальна підтримка людей похилого віку [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 41-51
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

9.
159.953.5
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток в старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
старіння -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- ефективність навчання -- вищі психічні функції -- віртуальне навчання -- психічна збереженість
Анотація: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Депутат, В. В. Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі / В. В. Депутат, М. І. Жалдак. - С. 35-39
Лотоцька, Ю. М. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі / Ю. М. Лотоцька. - С. 40-79
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 80-107
Дітюк, П. П. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих / П. П. Дітюк. - С. 108-136
Назар, Максим Миколайович. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 137-166
Мещеряков, Д. С. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 167-179
Лотоцька, Ю. М Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю.М Лотоцька [и др.]. - С. 180-192
Інші автори: Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О.М
УДК
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- інтернет -- розвиток -- навчання -- освітній простір
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 59087
Кількість відвідувачів 1559
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя