Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (347)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.955.1:165.243
М 74


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Психологія розуміння винахідницьких задач студентами технічного вузу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мойсеєнко Лідія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 194 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-181. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння--Розв'язання задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
винахідницька задача -- мислительна тенденція -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування -- розуміння -- впізнавання -- прогнозування
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу розуміння студентами винахідницьких задач на всіх етапах їх розв'яування. З'ясовано психологічні особливості цьго процесу, його обумовленість суб'єктивною мислительною тенденцією кожного студента. На цій основі виділено групи студентів, процес розуміння яких істотно відрізняється, і дано характеристику таких індивідуальних відмінностей. Розкриті особливості процесу розуміння студентами винахідницьких задач залежно від форм їх подання і умов розв'язування. Запропоновано прийоми оптимізації і активізації процесу розуміння студентами винахідницьких задач.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.954.3+159.955+37.016:74
Я 45


    Якимчук, Борис Андрійович.
    Образне мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Якимчук Борис Андрійович ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 204 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розв'язання задач--Образне мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творча задача -- образне мислення -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування
Анотація: В дослідженні узагальнені психологічні дані з проблеми образного мислення в процесі розв'язання творчих креслярських задач. Виявлена динаміка формування образу конструкції в процесі розв'язання творчих задач з креслення. Розкриті психологічні умови оптимізації процесу розв'язання творчих задач з креслення. З'ясовано основні помилки, які виникають під час розв'язання творчих задач з креслення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2
К 55


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кочубейник Ольга Миколаївна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 217 с. - Бібліогр.: с. 184-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--"Я"-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- крос-культурний аналіз -- конвергентна стратегія -- дивергентна стратегія
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
П 16


    Панок, В. Г.
    Стратегія розвитку психологічної служби системи освіти України [Текст] : методичний посібник / В. Г. Панок, І. І. Цушко ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2004. - 128 с. - ISBN 966-521-303-2 : 3.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Психологічна служба системи освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасний стан психологічної служби -- психологічна служба -- стратегія розвитку психологічної служби


Дод.точки доступу:
Цушко, І.І.; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2005. - 448 с. - ISBN 966-8066-83-9 : 26.00 грн.
УДК
РУБ 37
Рубрики: Освіта і наука
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- наука -- інновації -- стратегія -- реалізація -- результат

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.954+159.955+37.015.3:159.955
Г 94


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гулько Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-184. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння творчих задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- мислення -- розуміння -- стратегія розуміння -- аналогізування -- комбінування -- задача -- ускладнені умови
Анотація: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2(043.5)
К 20


    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Самопрезентація як засіб створення позитивного іміджу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Капустюк Олена Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Самопрезентація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ -- ОСОБИСТІСТЬ -- СИТУАЦІЯ -- ІМІДЖ -- ІНТЕРАКційна взаємодія -- СТРАТЕГІЯ -- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні на засадах особистісно-ситуаційного підходу розкриваються чинники та засоби розгортання процесу самопрезентації в ситуації інтеракційної взаємодії. Пропонується типологія самопрезентацій, що спирається на сформованих у попередньому досвіді особистості способах досягнення нею позитивного іміджу. Наводяться результати емпіричного дослідження впливу типу самопрезентації (особистісного, пластичного, експонованого) на обрання особистістю стратегії (пізнавальної, адаптивної, самозахисної) поведінки в широкому контексті інтеракційної взаємодії. Здійснено аналіз психологічних відмінностей між вибірками досліджуваних чоловічої та жіночої статі за способом самопрезентації в ситуаціях інтеракційної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.954/.955(091)де Боно
Н 73


    Новікова, Олена Володимирівна.
    Проблема розвитку творчого мислення в системі Едварда Де Боно [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Новікова Олена Володимирівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 251 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 209-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творче мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- мислення -- творче мислення -- латеральне мислення -- дивергентне мислення -- конвергентне мислення -- інтелектуальна стратегія
Анотація: Проаналізовано концепція творчого мислення Едварда де Боно, розкрито поняття латерального мислення, його ключові сторони, мета і задачі, основні принципи, етапи, проведена диференціація мід творчим мисленням у розумінні вченого та латеральним мисленням. наданий аналіз методів, що спрямовані на розвиток латерального мислення. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описаний вплив методів де Боно та системи задач, що передбачає використання певної інтелектуальної стратегії мислення. Показано, що методи де Боно стимулюють розвиток творчого мислення учнів, підвищують його рівень, роблять творче мислення більш ефективним. Однак вони мають і певні слабкі сторони, оскільки можуть фіксувати увагу учнів саме на цих інструментах, а не на процесі творчості і цим обмежувати прояв їх творчості інтуїції. Встановлено, що використовуючи методи де боно, учні реалізують певні інтелектуальні стратегії: аналогізування, комбінування, руконструктуювання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Эдвард, де Боно \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 2726
Кількість відвідувачів 702
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя