Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (310)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вибір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.
37.013+37.091.33:001.895
Г 17


    Гальцева, Тетяна Олексіївна .
    Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гальцева Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 172 с. : рис., табл., граф. - Бібліогр.: с.160-172. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Система навчання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
свідомий вибір -- особисте сприйняття -- психологічна зрілість -- педагогічна система
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і <психологічні чинники>, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в <інноваційний процес> вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є <особистіна зрілість> вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.011.3-051
Ч-82


    Чуба, Олександра Євгеніївна.
    Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 204-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійний вибір--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація вибору -- професійний вибір -- самоздійснення особистості -- усвідомлення вибору -- ціннісне ставлення -- професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8+159.923.32-053.67
К 38


    Кияшко, Марина Олександрівна.
    Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кияшко марина Олександрівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
ББК 159.923.32-053.67
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєвий вибір -- духовний розвиток -- алоцентрична спрямованість -- егоцентрична спрямованість -- тип міжособистісних стосунків -- аксіоматичний підхід -- логіко-теоретична модель -- обчислювальний експеримент -- юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.956.2+159.923-021.254
П 44


    Подкоритова, Лариса Олександрівна.
    Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подкоритова Лариса Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
антиципація -- життєвий вибір -- інтуїтивність -- логічність -- креативність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі визначеннятипів здатності до антиципації життєвих виборів у випускників ВНЗ і її формування. Узагальнено наявний теоретико-методологічний досвід вивчення проблеми антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ. Наведено порівняльний аналіз понять "антиципація" та "прогнозування". Запропоновано структуру антиципаційної здатності. Виокремлено та схарактеризовано такі типи здатності до антиципації життєвих виборів як інтуїтивно-креативний, збалансований і логічно-креативний. Розроблено модель антиципації життєвого вибору, запропоновано і апробовано програму формування здатності до антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2-053.67+005.32:331.548
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. кер. Федоришин Б. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Професійна орієнтація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМООЦІНКА -- професійна орієнтація -- ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- вибір професії -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Федоришин, Б. О. \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12
С 43


    Cкляр, Павло Петрович.
    Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Скляр Павло Петрович ; наук. конс. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 473 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 390-435. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманізація освіти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вища технічна освіта -- гуманізація освіти -- інженерна підготовка -- УПРАВЛІНСЬКА культура -- ГУМАНІТАРизація -- життєві перспективи -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.947.5:331.54]:331.56-057.19(043.5)
Б 24


    Барчі, Беата Василівна.
    Мотивація вибору професії клієнтами центру зайнятості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Б. В. Барчі ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-203. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Вибір професії--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Вибір професії -- професійна діяльність -- мотивація вибору професії -- безробіття -- психологічний супровід безробітних
Анотація: В роботі здійснено аналіз особливостей поведінки особистості у ситуації безробіття. Досліджено основні особливості мотивації повторного вибору професії клієнтами центру зайнятості. З'ясовано мотиви повторного вибору професії безробітними чоловіками і жінками різного віку. Розроблено програму психологічного супроводу клієнтів центру зайнятості за повторного вибору професії . Здійснено апробацію розробленої програми та перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923
С 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Скляренко, О. М.
    Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ [Текст] / О. М. Скляренко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість -- життєвий шлях -- життєвий вибір -- самотворчість -- самоутвердження -- самовизначення -- стресостійкість -- кризові явища -- сенс життя -- смисложиттєві орієнтації
Анотація: Аналізуються наукові дослідження з проблеми життєтворчості, сучасні підходи щодо вивчення феномену життєтворчості. Визначено основні компоненти структури життєтворчості, що впливають на її формування. Показано деякі психологічні особливості прояву життєтворчості у співробітників органів ВС.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
159.922
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями [Текст] / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 245-253 : рис. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- смисложиттєві орієнтації -- самоставлення -- психологічний захист
Анотація: Здійснено психологічний аналіз чинників вибору професії старшокласниками із хронічними соматичними захворюваннями загальноосвітнього навчального закладу. Виявлено сформованість мотивів вибору професії, зв'язок професійної мотивації з особистісними та ціннісно-смисловими утвореннями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Курбатова, Альона Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 163415
Кількість відвідувачів 1362
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя