Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
159.922.7-053.5:616.8+159.96
М 15


    Макух, Ольга Іванівна.
    Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макух Ольга Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
межові психічні стани -- неврози -- дитячі неврози -- навчальна неуспішність -- шкільна тривожність -- психологічна корекція
Анотація: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.6-056.49
З-13


    Завацька, Наталія Євгенівна.
    Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завацька Наталія Євгенівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Узалежнена поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІДЛІТКИ -- ОСОБИСТІСНІ особливості -- узалежнена поведінка -- опіоїди -- канабіноїди -- АЛКОГОЛь -- АГРЕСІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Анотація: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Л 17


    Лазос, Гелена Петрівна.
    Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лазос Гелена Петрівна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Негативні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- негативні переживання -- стосунки з батьками -- психологічна корекція -- дитячо-батьківські стосунки
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. конс. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 448 с. : табл., рис. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 388-448. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психологів--Дезадаптовані підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- Підготовка психологів -- дезадаптація неповнолітніх -- образ Я -- неповнолітні -- стосунки -- адаптивність -- психологічна травма -- психологічна корекція -- психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923:616-056.32(043.5)
Г 65


    Гончаренко, Наталія Володимирівна.
    Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Гончаренко ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Націон. мед. ун-т імені О.О. Богомольця. - Київ, 2015. - 235 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-235. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психічне здоров'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- майбутні лікарі -- психологічний аналіз -- професійно-важливі утворення -- емоційна сфера -- особистісна сфера -- психологічна допомога -- психологічна корекція
Анотація: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
154
А 43


    Спицька, Л. В.
    Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх [Текст] / Л. В. Спицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139. - Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- АДАПТАЦІЯ -- ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ДЕЛІКВЕНТНА ПОВЕДІНКА -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Анотація: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
154
А 43


    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текст] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр.: с. 94 (6 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Анотація: У статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв'язків між почуттям самотності і адективною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Розроблена спеціальна програма, яка передбачає корекційну роботу з молодшими підлітками протягом року.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 73729
Кількість відвідувачів 1701
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя