Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=швидкість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.015.3:159.955
И 18


    Іванова , Вікторія Вікторівна.
    Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- гнучкість -- креативність -- образність -- оригінальність -- швидкість -- творчий тренінг
Анотація: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волков, Д. С.
    Критерії визначення когнітивної продуктивності людини [Текст] / Д. С. Волков, С. В. Ноздрін // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 41-53 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
схема критеріїв визначення когнітивної діяльності людини -- когнітивна продуктивність -- когнітивна результативність -- когнітивна швидкість -- когнітивна працездатність -- когнітивна оптимальність та ефективність -- увага -- пам'ять -- мислення
Анотація: У статті представлено аналіз проблеми критеріїв визначення продуктивності когнітивних функцій людини. В публікації представлено визначення феноменів когнітивна працездатність, продуктивність, ефективність та опимальність. Подано розуміння сутності проблеми визначення когнітивної продуктивності. На основі аналізу літературних джерел у статті представлено авторську схему критеріїв визначення когнітивної продуктивності людини та проаналізовано її місце у загальній структурі критеріїв визначення когнітивної діяльності людини. Запропоновано формули визначення когнітивної продуктивності та її компонентів - швидкості, результативності та коефіцієнту співвідношення когнітивної швидкості та результативності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ноздрін, С.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Ортікова, Н. В.
    Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості [Текст] / Н. В. Ортікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
модель кар'єрного зростання -- етапи кар'єрного зростання -- фахівці державної служби зайнятості -- швидкість просування за рівнями ієрархії -- послідовність займаних посад -- перспективна орієнтація -- особистісно-ситуаційна орієнтація -- кар'єрні цикли
Анотація: У статті проаналізовано особливості кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості вищого (регіонального) управлінського рівня та нижчого (базового) рівня. Визначено, що моделі кар'єрного зростання фахівців вищого (регіонального) управлінського рівня не є універсальними для кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості. Доведено, що найбільш вирогідним є кар'єрне зростання в межах таких посад: спеціаліст профільного відділу центру зайнятості - заступник начальника профільного відділу центру зайнятості - начальник профільного відділу центру зайнятості. Особлива увага преділена аналізу моделей кар'єрного зростання, розкриття їх змісту структурних компонентів. Здійснено припущення, що спеціалістам служби зайнятості найбільш властивий нерефлексивний тип моделей кар'єрного зростання. Представлено модель кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості, основними структурними компонентами якої є організаційний, особистісно-професійний та мотиваційно-ціннісний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 11849
Кількість відвідувачів 1237
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя