Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Творче мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.015.3:159.955
И 18


    Іванова , Вікторія Вікторівна.
    Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- гнучкість -- креативність -- образність -- оригінальність -- швидкість -- творчий тренінг
Анотація: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:159.955]:373.5(043.5)
К 88


    Кущ, Олександр Сергійович.
    Психологічні умови розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кущ Олександр Сергійович ; наук. кер. Моргун В. Ф. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 410 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 383-410. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ -- аксіо-когнітивний конструкт -- продуктивність мислення -- розвиток творчого мислення -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- рольові ігри
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор. У роботі уточнено поняття "творче мислення", досліджено психологічні умови розвитку творчого мислення особистості через виявлення його структури як складної багатовимірної властивості особистості. Наведено особистісно-процесуальну характеристику творчого мислення та визначено його як аксіом-когнітивний конструкт, описано психологічний механізм розумової діяльності. Описано навчальну програму розвитку творчого мислення старшокласників за допомогою рольових ігор.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моргун, Володимир Федорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.954+37.015.3:159.955
С 42


    Скалич, Любов Йосипівна.
    Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- творче мислення -- вербальний інтелект -- невербальний інтелект -- проблемне навчання -- молодший шкільний вік
Анотація: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 48370
Кількість відвідувачів 948
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя