Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Братко, В. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Братко, В. О.
    Україна та її історія на уроках літератури: Вивчення біографії письменника в основній школі [Текст] / В. О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N10. - С. 9-11
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   викладання зарубіжної літератури

Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменників


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Братко, В. О.
    "Українська" тема. Поема Джорджа Гордона Байрона "Мазепа", її історична основа та романтичний міф: Риси романтичного героя в образі Мазепи. 9кл. [Текст] / В. О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N8. - С. 19-22
Рубрики: викладання зарубіжної літератури


Дод.точки доступу:
Байрон, Дж.Г. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Братко, В. О.
    Компаративний аналіз творів українського фольклору і повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" [Текст] / В. О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N7. - С. 15-17.
Рубрики: компаративістика літературна
   Фольклор український

Кл.слова (ненормовані):
"Тарас Бульба"


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.


    Братко, В. О.
    Україна та її історія в художніх творах: Розвиток читацької культури учнів основної школи на уроках позакласного читання [Текст] / В. О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - N7/8. - С. 83-87
Рубрики: Викладання української літератури в школі--позакласне читання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Братко, В. О.
    Залучення творів живопису під час вивчення повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" . 7 клас [Текст] / В. О. Братко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2008. - N9. - С. 31-34
Рубрики: викладання російської літератури


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.


    Братко, В. О.
    Поема Байрона " Мазепа" : її історична основа та романтичний міф [Текст] / В.О. Братко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2008. - N1. - С. 19-23
Рубрики: Зарубіжна література--образи, теми, сюжети
   Російська література--історія, 19 ст.

   Великобританія--література


Дод.точки доступу:
Мазепа, Іван \о нем\; Байрон, Джорж Ноел Гордон (1788-1824) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.


    Братко, В. О.
    Залучення творів живопису під час вивчення повісті М. Гоголя "Тарас Бульба". Міжпредметні зв’язки. 7 клас. [Текст] / В. О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N5. - С. 18-21
Рубрики: викладання зарубіжної літератури


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.


    Братко, В. О.
    Історична та фольклорна основи повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" [Текст] / В.О. Братко // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N6. - С. 15-18.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.
Шифр: ЗЛШУ-1/2008/7/8
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]/ Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво "Антросвіт". - К. : "Антросвіт", 1996 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 7/8
Зміст:
Козлик, І. В. Мій науковий керівник - Ніна Євгенівна Крутікова (Спогади, роздуми, листи) / І. В. Козлик. - С.4-9
Кудрявцев, М. Містичний реалізм М.В.Гоголя: до проблеми філософсько-теологічної символіки / М. Кудрявцев. - С.10-14
Медвідь, Н. О. Героїчний епос народів у порівняльному вивченні: "Слово о полку Ігоревім" та "Пісня про Роланда" / Н. О. Медвідь. - С.15-19
Караменов, Н. Проводник в потусторонний мир в романе Дж.Кутзее "Железный век" / Н. Караменов. - С.19-22
Яценко, Л. В. Формування гендерних відносин старшокласників у підготовці їх до сімейного життя засобами шкільного курсу зарубіжної літератури / Л. В. Яценко, Т. В. Неб’янська. - С.26-30
Матюшкіна, Т. П. Тести для вчителів зарубіжної літератури з історії, теорії та методики викладання зарубіжної літератури та тести для самоперевірки з теми "Новітні технології навчання" / Т. П. Матюшкіна. - С.31-35
Рогозинський, В. Ексклюзивне інтерв’ю вчителя-методиста Ольги Гузь (Кіровоград) / В. Рогозинський. - С.39-43
Назаров, Н. Emblems of more, або Емблематизм у поезії Джона Донна / Н. Назаров. - С.44-46
Хроменко, І. А. Вивчення творів Гомера "Іліада" та "Одіссея". 8 клас / І. А. Хроменко. - С.48-56
Гринюк, Л. Г. Слова і фарби: Твори світового живопису на уроках зарубіжної літератури в 11 класі / Л. Г. Гринюк. - С.57-61
Гузь, О. О. Матеріали до вивчення розділу "Людина та її світ у давніх літературах". 8 клас / О. О. Гузь. - С.62-76
Бульвинская, О. И. Сететура как литературный и социокультурный феномен / О. И. Бульвинская. - С.77-82
Братко, В. О. Україна та її історія в художных творах: Розвиток читацької культури учнів основної школи на уроках позакласного читання / В. О. Братко. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 55800
Кількість відвідувачів 1803
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя