Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   педагоги України

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
наукова спадщина -- особистість -- психологія особистості -- експерименти -- природні експерименти -- експериментальні уроки -- персоналії
Анотація: У статті аналізується наукова спадщина О. Ф. Лазуровського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О. Ф. Лазуровського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.


Дод.точки доступу:
Лазуровський, Олександра Федорович (вчений-психолог, педагог ; (1874-1917)) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

2.
Шифр: РШ/2011/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 11
Зміст:
ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. - 2-а с. обкл., 3
Загальні збори НАПН України : інформатизація освіти в Україні : стан, проблеми, перспективи. - С.4
Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.5-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Слесик, Катерина. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Лазаренко, Андрій. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко. - С.14-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Ковмір, Олена. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір. - С.18-23. - Бібліогр.: 21 назв.
Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв.
Панасенко, Елліна. Зміст і структура екперименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко. - С.28-35. - Бібліогр.: 9 назв.
Нові виміри в осягненні світу дитинства. - С.35
Дічек, Наталія. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек. - С.36-44. - Бібліогр.: 9 назв.
Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко. - С.41-44
Художник з Україною в серці. - 44, 4-а с. обкл.
Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко. - С.45-47
Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - С.47
Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович. - С.48-51. - Бібліогр.: 4назв.
Чечилова, Галина. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова. - С.52-55
Деменнікова, Тетяна. Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу / Т. Деменнікова. - С.56-59
Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт. - С.60-64. - Бібліогр.: 12 назв.
Шаповалова, Наталія. Патріотичне виховання студентів педагогічного коледжу з використанням засобів ІКТ / Н. Шаповалова. - С.64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
Шкворченко, Галина. Підготовка вчителя інформатики початкової школи / Г. Шкворченко. - С.68-70. - Бібліогр.: 5 назв.
Лященко, Марина. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко. - С.71-74. - Бібліогр.: 8 назв.
Костюк, Андрій. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах / А. Костюк. - С.75-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва. - С.78-80. - Бібліогр.: 9 назв.
Портфоліо сучасного педагогічного ВНЗ : 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. [Текст] / Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 80-86.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
лікарсько-педагогічний кабінет -- диференційований підхід -- дефективні діти -- педологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ІПА-1/2012/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2012р. N 2
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12.
Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17.
Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21.
Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26.
Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35.
Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39.
Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43.
Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47.
Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54.
Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59.
Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64.
Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67.
Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70.
Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74.
Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79.
Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86.
Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93.
Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102.
Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108.
Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113.
Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120.
Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124.
Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128.
Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132.
Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136.
Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: РШ/2012/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв.
Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв.
Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв.
Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв.
Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73.
Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76.
Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78.
Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80.
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.03(4УКР)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)6
Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол.
   Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології
Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
37(4Укр)(09)
Д 50


   
    Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : монографія / [авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 640 с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.60 грн.
    Зміст:
Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) . - С .11-245
Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) . - С .246-289
Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років . - С .290-637
ББК 74.03(4Укр)
РУБ 37(4Укр)(09)
Рубрики: Школи українські--Історія, ХІХ - І третина ХХ ст.
   Історія педагогіки--Україна

   Диференційоване навчання--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
земські школи


Дод.точки доступу:
Сухомлинська, Ольга Василівна; Дічек, Наталія Петрівна; Березівська, Лариса Дмитрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

9.
Шифр: РШ/2013/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 1/2
Зміст:
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв.
Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр.
Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29.
Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв.
Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв.
Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл.
Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв.
Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр.
Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр.
Визначні дати 2013 року. - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Дічек, Наталія.
    А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 15-22 : фотогр. - Бібліогр.: 34 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів
   Історія педагогіки України, 20 ст.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
морально дефективне дитинство -- система виховання -- неповнолітні правопорушники -- трудова колонія -- ресоціалізація -- гуманізація -- педагоги-новатори
Анотація: У статті розглянуто педагогічне новаторство А. Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А. Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 51883
Кількість відвідувачів 779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя