Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
37(4Укр)(09)
Д 50


   
    Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : монографія / [авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 640 с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.60 грн.
    Зміст:
Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) . - С .11-245
Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) . - С .246-289
Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років . - С .290-637
ББК 74.03(4Укр)
РУБ 37(4Укр)(09)
Рубрики: Школи українські--Історія, ХІХ - І третина ХХ ст.
   Історія педагогіки--Україна

   Диференційоване навчання--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
земські школи


Дод.точки доступу:
Сухомлинська, Ольга Василівна; Дічек, Наталія Петрівна; Березівська, Лариса Дмитрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)
Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)6
Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол.
   Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології
Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.200.5
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського [Текст] / Н. Дічек // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 8-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Рец. на кн. : Сухомлинський В. О. Я розповім вам казку...Філософія для дітей : В. О. Сухомдинський; уклад. О. В. Сухомлинська / В. О. Сухомлинський. - Х. : ВБ “Школа”, 2016. - 576 с.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--духовно-моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
казки -- дитяча література -- повчальність -- моральне виховання
Анотація: У статті розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918 - 1970).


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
74.03(4УКР)
Д 55


   
    До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.) [Текст] / публікація Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.
Кл.слова (ненормовані):
вчена рада -- диференціація навчання -- здібності учнів -- обдаровані учні -- науковці -- освітні інновації


Дод.точки доступу:
Дічек, Наталія \публікація.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.03(4Укр),218
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому [Текст] / Н. Дічек // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 3-9.
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
духовні потреби особистості -- совість -- альтруїзм


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4Укр)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр.

   Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

8.
15
Н 34


    Дічек, Наталія Петрівна.
    Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. [Текст] / Н. П. Дічек // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 270-281
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: педагогічна психологія
   Індивідуалізація навчання

   Історія педагогіки України

   Диференційоване навчання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

9.
74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   педагоги України

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
наукова спадщина -- особистість -- психологія особистості -- експерименти -- природні експерименти -- експериментальні уроки -- персоналії
Анотація: У статті аналізується наукова спадщина О. Ф. Лазуровського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О. Ф. Лазуровського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.


Дод.точки доступу:
Лазуровський, Олександра Федорович (вчений-психолог, педагог ; (1874-1917)) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

10.
   373.01(477)
   П 84


   
    Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект) [Текст] : монографія / автор. кол.:Н. П. Дічек, Н. Б. Антонець, Н. М. Гупан [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2019. - 240 с. - ISBN 978-617-7724-32-1 : 149.00 грн.
УДК
Рубрики: Шкільна освіта--Україна
   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту



Дод.точки доступу:
Дічек, Наталія Петрівна; Антонець, Наталія Борисівна; Гупан, Нестор Миколайович; Загородня, Алла Анатоліївна; Куліш, Тетяна Іванівна; Шевченко, Світлана Миколаївна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 10
фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 08.07.2024
Кількість запитів 25542
Кількість відвідувачів 738
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя