Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Половіна, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
373.2.013.43:7](477)
П 52


    Половіна, О.
    Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 15–22. - Зміст: Як розкривати творчі здібності ; Як інтегрувати образотворче та музичне мистецтво ; Як розвивати музичні задатки ; Додаток 1 : Художньо-педагогічне спілкування в середній групі ; Додаток 2 : Художньо-педагогічне спілкування в старшій групі.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--мистецька освіта
Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта дошкільників -- творчі здібності дошкільників -- образотворче мистецтво в дошкільному закладі -- музичне мистецтво -- музичні здібності дошкільників -- художньо-педагогічне спілкування -- старший дошкільний вік -- середній дошкільний вік
Анотація: У статті йдеться про організацію мистецької освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ВМДЗ/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9.
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14.
Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22.
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34.
Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36.
Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41.
Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42].
Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47.
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48].
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50].
Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54.
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56].
Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61.
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63.
Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67.
Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
373.2.091.8:394](477)
П 52


    Половіна, О.
    Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 57–61. - Зміст: Ставлення до свята в дитячому садку ; Радість спільними зусиллями.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- свята -- ставлення -- організація -- театральні ігри -- технічний супровід -- костюми -- декорації
Анотація: У статті йдеться про організацію свят в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.015.31(477)
П 52


    Половіна, О.
    Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 41–45. - Зміст: У чому універсальність природи ; Чим урізноманітнити прогулянку ; Як милуватися зимою та додавати кольори ; Які ігри розвинуть творчість на прогулянці.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне сприйняття природи -- естетичне виховання дошкільників -- природне довкіля -- творчий потенціал дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2018/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш. - С.4–10.
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. - С.11.
Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки. - С.12–20.
Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я дитини : [пам’ятка для батьків]. - С.21.
Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]. - С.22.
Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна. - С.23–30.
10 заборон для дорослих : [пам’ятка]. - С.31.
Біла, І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії / Ірина Біла. - С.32–37.
Стаєнна, О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / Олена Стаєнна. - С.38–42.
Терещенко, І. Як розвивати моторику в дошкільників / Ірина Терещенко. - С.43–48.
Календар ключових дат. - С.49.
Атестація у числовому вимірі. - С.50.
Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують. - С.51.
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / І. Кіндрат. - С.52–61.
Святкові подарунки, або Магія в простих речах. - С.62–63.
Левченко, Т. Навчи мене дарувати подарунки / Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.64–67.
Гусак, О. На порятунок Снігуроньки : конспект комплекс. заняття / Ольга Гусак. - С.68–71.
Розвиток особистості: термінологічний путівник. - С.30.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.2.09(477)
П 52


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія
Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.015.3:159.942
П 52


    Половіна, О.
    Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування
Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.091.12.014.621](477)
П 52


    Половіна, О.
    Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність
Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ВМДЗ/2018/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11.
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12].
12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13].
Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25.
Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30.
Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38.
Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43.
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50.
Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53.
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57.
Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59.
Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 33119
Кількість відвідувачів 1481
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя