Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сафарян, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Сафарян, Світлана Іванівна.
    Учителю - про лінгвопоетичний аналіз тексту: на матеріалі повісті Миколи Гоголя "Невський проспект" [Текст] / С. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 55-58
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: аналіз худож.твору в школі
   викладання російської літератури



Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Сафарян, Світлана Іванівна.
    Підручник з літератури: яким йому бути?: Роздуми щодо створення навчальної книги нового типу [Текст] / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 6-8 . - ISSN 0205-47IX
ДРНТІ
ББК 83.3
Рубрики: Підручники



Знайти схожі

3.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

4.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
81.2-90
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Педагогічна майстерність учителя іноземної мови / С. Сафарян // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземної мови -- педагогічна майстерність -- іноземні мови -- педагогічна професія

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації
   Навчання--особистісно орієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

7.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.
81.2-9
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-23. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4.
ББК 81.2-9 + 74.202
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- теоретико-методичні основи -- особистісне зростання -- принципи -- педагогічні завдання -- сутність особистісно орієнтованого навчання -- індивідуальне зростання
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес та теоретико-методичні основи особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

9.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2.
ББК 74.202
Рубрики: навчання особистісно орієнтоване
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

10.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури [Текст] / С. Сафарян // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-5.
ББК 74.2
Рубрики: Читацька компетентність
   Вчитель світової літератури

   Інформаційно-навчальне середовище

   Професійна компетентність педагога

   Уроки світової літератури

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- навчання літератури -- інформаційно-методичне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 28630
Кількість відвідувачів 1404
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя