Пошуковий запит: <.>A=Сафарян, Світлана@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Сафарян, Світлана Іванівна. Учителю - про лінгвопоетичний аналіз тексту: на матеріалі повісті Миколи Гоголя "Невський проспект" [Текст] / С. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 55-58
ББК 83.3(4Рос) Рубрики: аналіз худож.твору в школі викладання російської літератури
Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Сафарян, Світлана Іванівна. Підручник з літератури: яким йому бути?: Роздуми щодо створення навчальної книги нового типу [Текст] / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 6-8
. - ISSN 0205-47IXББК 83.3 Рубрики: Підручники
Знайти схожі
|
>3.
| 74.2 С 21
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.2 С 21
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3.
ББК 74.2 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 81.2-90 С 21
Сафарян, Світлана. Педагогічна майстерність учителя іноземної мови / С. Сафарян> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.2-90 Рубрики: Вчителі іноземної мови--педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): вчителі іноземної мови -- педагогічна майстерність -- іноземні мови -- педагогічна професія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Навчання--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 81.2-9 С 21
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-23. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4.
ББК 81.2-9 + 74.202 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- теоретико-методичні основи -- особистісне зростання -- принципи -- педагогічні завдання -- сутність особистісно орієнтованого навчання -- індивідуальне зростання Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес та теоретико-методичні основи особистісно орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2.
ББК 74.202 Рубрики: навчання особистісно орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.2 С 21
Сафарян, Світлана. Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури [Текст] / С. Сафарян> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-5.
ББК 74.2 Рубрики: Читацька компетентність Вчитель світової літератури Інформаційно-навчальне середовище Професійна компетентність педагога Уроки світової літератури Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- навчання літератури -- інформаційно-методичне середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|
|