Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шевченко, Зоя@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
83р10
Ш 37


    Шевченко, Зоя.
    Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури [Текст] / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 42-47.
ББК 83р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   Українська література--образи, теми



Дод.точки доступу:
Коцюбинский, Михайло \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.
71
Ш 37


    Шевченко, Зоя.
    Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") [Текст] / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 30-37
ББК 71 + 85р10
Рубрики: Викладання художньої культури в школі--живопис
Кл.слова (ненормовані):
художня ілюстрація -- станковий живопис -- символізм


Дод.точки доступу:
Врубель, Михаил Александрович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

3.
83.3(4Укр)
Ш 37


    Шевченко, Зоя.
    Григорій Сковорода – останній представник українського літературного бароко : матеріали до факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах" / З. Шевченко // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 12. - С. 40-42. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--персоналії
   Українська література--літературні течії

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- бароко
Анотація: У статті розглядається проблема барокового мистецтва, зокрема його ознаки в творчості Г. Сковороди. Стаття містить малодосліджений аспект проблеми, результати останніх наукових пошуків і призначена для використання на заняттях літературного факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах".


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

4.


    Забарний, Олександр.
    Згадуючи наставника... [Текст] : [про вченого-методиста З. О. Шевченко] / О. Забарний // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 45-47. : фот.
Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
вчені-методисти -- методика української літератури -- науковий портрет -- праці викладачів НДУ


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Міхно, Олександр.
    Зоя Шевченко: життя методикою української літератури [Текст] / О. Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 40-43.
Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів
Кл.слова (ненормовані):
вчені-методисти -- методика української літератури -- науковий портрет


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
83.3(4УКР)р10
Ш 37


    Шевченко, Зоя.
    Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") [Текст] / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 32-37
ББК 83.3(4УКР)р10 + 85.31
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   композитори--Росія

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
літературний символізм -- художня література -- світова література


Дод.точки доступу:
СКРЯБИН, АЛЕКСАНДР НИКОЛАЕВИЧ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

7.
83.3(4УКР)р10
Ш 37


    Шевченко, Зоя
    Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 24-30. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--факультативні заняття
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво бароко -- українська література -- загальнокультурна компетенція -- літературний факультатив
Анотація: У статті розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури в умовах допрофільної підготовки. Особливаувага приділяється ролі і функціям факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми. Подається навчальний матеріал для вчителя "мистецтво бароко і українська література" (найскладніший розділ шкільної пограми з української літератури у 8 і 9 класах), а також методичний апарат до занять літературного факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9-х класах" із цієї теми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

9.


    Балаховська, Юлія.
    Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки [Текст] / Ю. Балаховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 44.
Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів
Кл.слова (ненормовані):
вчені-методисти -- методика української літератури -- навчання української літератури -- науковий портрет


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: УЛЗО/2013/12
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 12
Зміст:
Токмань, Ганна. Зустріч з Вами – дарунок долі / Г. Токмань, Н. Дига. - С.2.
Бабійчук, Тамара. Есе, або Незакінчений портрет талановитого методиста / Т. Бабійчук. - С.2-3.
Єременко, Оксана. Зі словами поваги і вдячності... / О. Єременко. - С.3.
Шуляр, Василь. Логвіненко Наталія: ювілярка, авторка нової книжки, реальна жінка / В. Шуляр. - С.4.
Азьомов, Віктор. Філософія триєдності природи, міфу про неї та цивілізованої людини у поезіях Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" та Миколи Чернявського "Сільський вечір" / В. Азьомов. - С.5-8.
Охріменко, Наталія. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" : 5 клас / Н. Охріменко. - С.9-10.
Новиков, Анатолій. "Театр абсурду" Олексія Чугуя / А. Новиков. - С.11-13. - Бібліогр.: 3 назв.
Сергієнко, Антоніна. Формування ціннісних орієнтацій особистості на уроках української мови і літератури / А. Сергієнко. - С.14-17. - Бібліогр.: 8 назв.
Васюта, Світлана. Духовно-моральний потенціал особистості в контексті ноосферної освіти : за твором Г. Малик "АбраКадабра" / С. Васюта. - С.17-20. - Бібліогр.: 16 назв.
Паламар, Світлана. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи / С. Паламар. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв.
Чепурняк, Тетяна. Вивчаємо повість-казку Галини Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" / Т. Чепурняк, О. Карпяк. - С.24-28.
Сівицька, Галина. Виразне читання. Конкурс на кращого оповідача українських народних і літературних казок / Г. Сівицька. - С.28-30.
Любиш, Марія. Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш. - С.30-31.
Піддубний, Микола. Контрольна робота. Світ фантазії, мудрості. Тести : літературні казки І.Франка, В. Королева-Старого, В. Симоненка, Г. Малик / М. Піддубний, Н. Жогло. - С.31-33.
Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури : 5 клас, ІІ семестр / А. Фасоля. - С.33-38.
Вертій, Олексій. Коли дослухатися голосу віків / О. Вертій. - С.38.
Турута, Тетяна. Несімо злагоду в родину : урок за поезіями Станіслава Чернілевського "Теплота родинного інтиму" та "Забула внучка в баби черевички" / Т. Турута. - С.38-39.
Шевченко, Зоя. Григорій Сковорода – останній представник українського літературного бароко : матеріали до факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах" / З. Шевченко. - С.40-42. - Бібліогр.: 5 назв.
Парфенюк, Оксана. Вогонь думок повік не згасне : сценарій літературно-музичної вітальні за сторінками життя і творчості Лесі Українки / О. Парфенюк, І. Якобчук. - С.43-45.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 43804
Кількість відвідувачів 1596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя