Пошуковий запит: <.>K=ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чувасова, Юлія. Як розвивати емоційну сферу дошкільників за допомогою казок [Текст] / Ю. Чувасова, О. Аванесян> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 3. - С. 40-44.
Рубрики: Дошкільники--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): казкотерапія -- емоційна сфера дошкільнят -- емоційний інтелект -- психологічний супровід дитини -- практичний психолог в дитсадку
Дод.точки доступу: Аванесян, Ольга Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 К 56
Коваль, Світлана Як Зима з Весною сперечалися — і у настроях змагалися : музична розвага для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Коваль, Світлана Масенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 37-40
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.58 + 74.100.55 Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії дошкільне виховання--музичний розвиток Кл.слова (ненормовані): сценарій свята -- музичне виховання -- емоційний інтелект Анотація: Подано сценарій розваги, під час якої малята примірятимуть на себе цікаві ролі, переживатимуть різні емоції, а ще будуть слухати музику, співати, танцювати і гратися.
Дод.точки доступу: Масенко, Світлана Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.352 М 80
Морозов, В. П. Эмоциональный слух: экспериментально-психологические исследования / В. П. Морозов> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 45-62. - Библиогр.: 82 назв.
. - ISSN 0205-9592ББК 88.352 Рубрики: Психічні процеси--емоції особистості Когнітивна психологія Кл.слова (ненормовані): психічні процеси -- емоції особистості -- емоційний слух -- емоційний інтелект -- невербальна комунікація Анотація: Властивість особистості - переживати різні емоційні стани, керувати своїми емоціями, розвивати емоційний інтелект.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 С 32
Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) [Текст] / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 19-29
ББК 88 Рубрики: Інтелект Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ
Дод.точки доступу: Ветрова, И.И. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Г 15
Галіцина, Людмила. Чи можливе управління без емоцій [Текст] / Л. Галіцина> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - Вкладка. С.2-3.
ББК 74.2 Рубрики: Управління освітою Емоції--управління Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 А 67
Аникина, Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Олійник, Валентина. Успіх залежить від рівня EQ [Текст] / В. Олійник> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2022. - N 5/6 (14 лютого). - С. 8-9.
Рубрики: Психологія--емоції Психологія--інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- соціальні складнощі -- емоційна поведінка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Косаченко, Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--режим дошкільника Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.912 М 42
Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.912 + 88.336-41 + 88.334.1 Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика Психодіагностика--емоційний інтелект Психологія особистості--інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика Анотація: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Л 12
Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций [Текст] / В. А. Лабунская> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-19
ББК 88 Рубрики: психологія соціального пізнання психодіагностика особистості Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
|
|