Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференційоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2
Зміст:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.5.091.31.04-044.332(477+73)
Ш 83


    Шпарик, О. М.
    Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні [Текст] / О. М. Шпарик // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 24-31.
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--навчання --диференційоване навчання
   США--освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- середня шкільна освіта -- модернізація школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74
П 90


    Пучко, Анна Олександрівна.
    Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка
   Вальдорфська педагогіка

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Хлєбнікова, Т. М.
    Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Євенко, Олена.
    Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови [Текст] / О. Євенко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 15-17.
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови--диференційований підхід
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- уроки іноземної мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Сергіюк, Н. О.
    Диференційований підхід у викладанні англійської мови [Текст] / Н. О. Сергіюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--диференційований підхід
   Викладання англійської мови в школі--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- диференційоване навчання -- творчий підхід -- відкрита диференціація -- напіввідкрита диференціація -- прихована диференціація
Анотація: У статті розповідається про форми організації диференційованого начання на уроках англійської мови. Розрізняють відкриту, напіввідкриту та приховану диференціацію.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

10.
74.202.242
Х 45


    Хильчук, Ніна.
    Диференційоване навчання на уроках математики [Текст] / Н. Хильчук // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 16-19.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
початкові класи -- уроки математики в початковій школі -- диференційоване навчання -- розв’язування задач -- евристична бесіда
Анотація: В додатку до статі подається евристична бесіда “Ознайомлення зі зв’язком між сумою і доданками” (1 клас) та фрагмент уроку в 4 кл. “Розв’язування задач на знаходження швидкості, часу, відстані”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 20421
Кількість відвідувачів 1140
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя