Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференційований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
74.102
Ш 42


    Шелестова, Людмила.
    Навчання читання: розвивальні та виховні можливості / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- утворення складів -- поскладове читання -- різноманітність завдань -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- прийоми мотивації -- диференційований підхід -- дошкільники
Анотація: Проаналізовано основні положення авторської методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання". Зокрема, визначено вікові можливості дітей, висвітлено процес формування читацьких навичок. Акцентовано увагу на необхідності використання різних видів діяльності, що дозволяють урізноманітнити процес навчання. Наголошено на перевагах занять із навчання читання в ігровій формі. Розглянуто прийоми мотивації дошкільників до навчання читання, висвітлено можливості диференційованого підходу до дітей у процесі навчання читання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Анотація: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(4УКР)
Ш 37


    Шевченко, Світлана.
    Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. XX ст) [Текст] / С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 83-87.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- українізація -- російські школи на Україні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
   373.2(075.8)
   К 64


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в ранньому дитинстві [Текст] : навчальний посібник зі спеціальності "Дошкільна освіта" / О. Л. Кононко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 265 с. - Загл. обл. : Психолого-педагогічні аспекти розвитку дитини раннього віку. - Літ.: с. 231-238. - 75.00 грн., 90.00 грн.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Дошкільна освіта

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- компетентність вихователя -- диференційований підхід


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
фб (1), аб (17), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), аб (17), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

7.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.200
П 80


    Прокоф’єва, М.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: майбутній вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід
Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Бондар, Л.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід
Анотація: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 40-46. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 20 ст. 20-30 рр.
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання -- дефективні діти -- діти індивідуального виховання -- диференційований підхід -- Київський лікарсько-педагогічний кабінет
Анотація: У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 26245
Кількість відвідувачів 1469
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя