Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
373.2.016:91](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 47–51. - Зміст: Що портібно для гри "Пощук скарбу" ; Як поетапно організувати гру ; Які лайфхаки допоможуть оптимізувати ігровий простір.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- дидактичні ігри -- геокешинг -- організація -- Пошуки скарбу, гра -- масштаб -- план
Анотація: У статті йдеться про організації геокешингу в закладі дошкільної освіти, зокрема про підготовку гри "Пошук скарбів".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.016:91](477)
Т 35


    Терещенко, І.
    Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 42–46. - Зміст: Досліджуємо поверхню Землі ; Вчимося "читати"мапу ; Дізнаємося про масштаб ; Пізнаємо світ флори і фауни ; Формуємо уявлення про надра Землі.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- мапи -- Земля -- масштаб -- флора -- фауна -- надра
Анотація: У статті запропоновано перевірені способи формування елементарних географічних уявлень дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.016:81-028.31](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення
   Дошкільне виховання--формування інтелекту

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.016:81-028.31(477)
Б 81


    Бондаренко, А.
    Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 66–71.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- День української писемності та мови, свято -- сценарій -- розваги -- рідна мова


Дод.точки доступу:
Сизонова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.091.8:394](477)
С 48


   
    Словами граємо – мовлення розвиваємо // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 64–65.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
   Дошкільна освіта--розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- свята листопада -- організація -- святкування -- День української писемності та мови, свято -- мовні ігри -- розвиток мовлення -- методика навчання
Анотація: У статті подано добірку мовних ігор для відзначення Дня української писемності та мови в закладах дошкільної освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.016:91](477)
Г 85


    Грицишина, Т.
    Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 34–41.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--моделювання
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- туристично-краєзнавча робота -- туристично-краєзнавча діяльність -- наочне моделювання -- масштаб -- план -- план-схема -- місцевість
Анотація: У статті йдеться про наочне моделювання як метод ознайомлення дітей із навколишнім світом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.016:78](477)
Р 82


    Рубальська, Н.
    Музично-дидактична казка як форма розваги / Наталія Рубальська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–71. - Зміст: Мрії збуваються : муз.-дидакт. казка для дітей ст. дошк. віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--музичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- музика -- розваги -- форми -- музично-дидактичні казки -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті йдеться про музично-дидактичну казку як форму розваги на заняттях музики. Вміщено розробку заходу для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.016: 811.161.2](477)
Т 63


    Тоцька, Т.
    Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення
Анотація: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.016:613](477)
Л 11


    Лісіченко, О.
    Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.016:81-028.31](477)
Б 81


    Бондаренко, А.
    Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри
Анотація: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності.


Дод.точки доступу:
Сизонова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 30661
Кількість відвідувачів 1333
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя