Пошуковий запит: <.>K=методика навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.2.016:91](477) С 12
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 47–51. - Зміст: Що портібно для гри "Пощук скарбу" ; Як поетапно організувати гру ; Які лайфхаки допоможуть оптимізувати ігровий простір.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- дидактичні ігри -- геокешинг -- організація -- Пошуки скарбу, гра -- масштаб -- план Анотація: У статті йдеться про організації геокешингу в закладі дошкільної освіти, зокрема про підготовку гри "Пошук скарбів".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.016:91](477) Т 35
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 42–46. - Зміст: Досліджуємо поверхню Землі ; Вчимося "читати"мапу ; Дізнаємося про масштаб ; Пізнаємо світ флори і фауни ; Формуємо уявлення про надра Землі.
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- мапи -- Земля -- масштаб -- флора -- фауна -- надра Анотація: У статті запропоновано перевірені способи формування елементарних географічних уявлень дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.016:81-028.31](477) К 11
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення Дошкільне виховання--формування інтелекту Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.016:81-028.31(477) Б 81
Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 66–71.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- День української писемності та мови, свято -- сценарій -- розваги -- рідна мова
Дод.точки доступу: Сизонова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.2.091.8:394](477) С 48
Словами граємо – мовлення розвиваємо> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 64–65.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- свята листопада -- організація -- святкування -- День української писемності та мови, свято -- мовні ігри -- розвиток мовлення -- методика навчання Анотація: У статті подано добірку мовних ігор для відзначення Дня української писемності та мови в закладах дошкільної освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2.016:91](477) Г 85
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 34–41.
Рубрики: Дошкільна освіта--моделювання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- туристично-краєзнавча робота -- туристично-краєзнавча діяльність -- наочне моделювання -- масштаб -- план -- план-схема -- місцевість Анотація: У статті йдеться про наочне моделювання як метод ознайомлення дітей із навколишнім світом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.016:78](477) Р 82
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги / Наталія Рубальська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–71. - Зміст: Мрії збуваються : муз.-дидакт. казка для дітей ст. дошк. віку.
Рубрики: Дошкільне виховання--музичний розвиток Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- музика -- розваги -- форми -- музично-дидактичні казки -- старший дошкільний вік Анотація: У статті йдеться про музично-дидактичну казку як форму розваги на заняттях музики. Вміщено розробку заходу для дітей старшого дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.016: 811.161.2](477) Т 63
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення Анотація: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік Анотація: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.016:81-028.31](477) Б 81
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри Анотація: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності.
Дод.точки доступу: Сизонова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|