Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методологія педагогіки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74в5
Б 81


    Бондаревская, Е. В.
    Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в5
Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія
Анотація: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання.
В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Бондаревская, Е. В.
    Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74.584(2Рос)738
Рубрики: Освіта--інновації
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта
Анотація: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74в2: 71
Г 23


    Гатальський, В. Д.
    Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71
Рубрики: Культура--культурно-освітній простір
   Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання
Анотація: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору.
В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
32
Е 72


    Ермаков, Д. С.
    Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 32 + 73 + 74в052
Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти
   Інформатизація освіти

   Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування

Кл.слова (ненормовані):
технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті
Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій.
Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Есенина, Е. Ю.
    Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Педагогіка--педагогіка і культура

   Педагогіка--організація науково-дослідної роботи

   Педагогіка--міжнародне співробітництво

   Освіта--професійна освіта

   Росія--освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання
Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 27696
Кількість відвідувачів 1646
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя