Пошуковий запит: <.>K=методологія педагогіки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74в5 Б 81
Бондаревская, Е. В. Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в5 Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія Анотація: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання. В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бондаревская, Е. В. Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74.584(2Рос)738 Рубрики: Освіта--інновації Вища освіта--педагогічна освіта Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта Анотація: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74в2: 71 Г 23
Гатальський, В. Д. Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 71 Рубрики: Культура--культурно-освітній простір Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір Росія Кл.слова (ненормовані): культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання Анотація: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору. В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 87 Г 70
Горшкова, В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 74.в55 Рубрики: Філософія освіти Педагогіка--методологія Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога. В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 87.7 Д 43
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки. В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 32 Е 72
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 32 + 73 + 74в052 Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти Інформатизація освіти Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування Кл.слова (ненормовані): технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій. Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Есенина, Е. Ю. Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5 Рубрики: Культура--культурологія освіти Педагогіка--педагогіка і культура Педагогіка--організація науково-дослідної роботи Педагогіка--міжнародне співробітництво Освіта--професійна освіта Росія--освіта--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8 Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|