Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
373.3.091.12.011.3-051](477)
Ч-15


    Чайка, І.
    Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 81–92. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
сімейні відносини -- вчителі початкової школи -- самоактуалізація -- особистісний розвиток -- професійна діяльність -- професійне становлення -- особистісний потенціал
Анотація: Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості, які існують у рамках основних психологічних шкіл; виділено гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин; розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
378.064.1(477)
К 61


    Коломієць, Дмитро.
    Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--взаємодія--викладачі і студенти
Кл.слова (ненормовані):
акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги
Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів.


Дод.точки доступу:
Ніщук, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.018.058(477)
О-76


    Остапенко, С.
    Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень
Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку.


Дод.точки доступу:
Степанова, Н.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.018.11.03
Б 11


    Біла, І.
    Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
   Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків
Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.24
С 14


    Сазоненко, Ганна.
    Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею [Текст] / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 40-45 : фотогр. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.24
Рубрики: Освіта--середня освіта--ліцеї
Кл.слова (ненормовані):
особистість ліцеїста -- саморозвиток особистості -- особистісний розвиток -- самість
Анотація: У статті визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Ф 95


    Фурман, А. А.
    Концепція особистості в аксіологічній психології: контури сучасної евристики / Анатолій А. Фурман // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 89–103. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Психологія особистості--концепція--аксіологічна психологія
   Психологія--персоналії українських психологів

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- українські психологи -- ціннісні орієнтації -- ціннісна свідомість -- ціннісно-смислова сфера -- аксіологічна психологія -- аксіопсихологічна герменевтика -- вчинок -- аксіогенез -- суб’єктивність -- особистісна рефлексія -- габітус -- ризома -- аксіосфера -- особистісний розвиток
Анотація: Стаття присвячена метатеоретичному аналізу концептуальної план-карти особистості, що обґрунтована в аксіологічній психології й у своїй центральній ланці пов’язана з ґрунтовними працями фундатора йього нового напряму психологічної науки професора Зіновії Карпенко.


Дод.точки доступу:
Карпенко, Зіновія Степанівна (український психолог ; 1959 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
15
А 43


    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - Київ : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України. - ISSN 2072-4772.
   Т. IX : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - 2016. - 404 с. - 100.00 грн.
РУБ 15

Кл.слова (ненормовані):
етична свідомість -- психологія часу -- особистісний розвиток -- дефіцитарна рівновага -- креативність студентів -- соціальна поведінка -- самотність -- світоглядні орієнтації -- цілісність особистості -- психічне здоров’я -- психологічна консультація -- соціальна обдарованість -- наукова психологія -- студенти-психологи -- екологічна освіта -- соціальний працівник


Дод.точки доступу:
Максименко С. Д. \ред.\; Чепелєва Н. В. \ред.\; Балл Г. О. \ред.\; Карамушка Л. М. \ред.\; Машбиць Ю. І. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

9.
88
Л 73


    Локалова, Наталья Петровна.
    Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности / Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 15-33 : табл., рис. - Библиогр.: 32 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Мотивація навчальної діяльності учнів
Кл.слова (ненормовані):
когнітивний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- особистісний розвиток -- навчальні мотиви -- внутрішні мотиви -- пізнавальні мотиви -- навчальна діяльність -- навчальна мотивація -- мотиваційна сфера -- інтелектуальна сфера
Анотація: Розглянуто проблему формування навчальної мотивації в учнів 7-10 кл. Представлено результати емпіричного дослідження впливу когнітивного (психологічного) розвитку школярів на формування їх внутрішніх мотивів до навчання.


Дод.точки доступу:
Дрегнина, Алла Михайловна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
158.9
В 48


    Вінник, Наталія Дмитрівна.
    Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : методичні рекомендації / Н. Д. Вінник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 26 с. -
ДРНТІ
ББК 88.835
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Психологія старшокласника

   Обдаровані діти--розвиток обдарованості

   Обдаровані діти--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти в Україні -- геніальність -- талант -- обдарованість -- розумові здібності -- особистісний розвиток -- інтелектуальна обдарованість -- інтелект


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 51316
Кількість відвідувачів 1713
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя