Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=практичний психолог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Тимощук, И. Г.
    Диагностический инструментарий исследования некоторых аспектов ответственности у студентов-психологов [Текст] / И. Г. Тимощук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N8. - С. 37-40.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: підготовка практичного психолога
   психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: ДзОП-1/2020/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 6 (66)
Зміст:
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування
Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16.
Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення
Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19.
Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція
Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 8-12
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- емоційний інтелект -- емоційна компетентність -- практичний психолог
Анотація: У статті здійснюється теоретичний аналіз поняття "психологічне благополуччя", "емоційний інтелект", "емоційна компетентність". Наводяться результати емпіричного дослідження залежності відчуття психологічного благополуччя практичних психологів від рівня їх емоційного інтелекту. Обґрунтовується міркування щодо розгляду емоційної компетентності психологів як умови підтримання їх психологічного благополуччя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
88.492
З-22


    Залізовська, Надія.
    Мама по скайпу [Текст] : батьківські збори / Н. Залізовська // Психолог. - 2016. - N 11/12. - С. 39-42.
ББК 88.492
Рубрики: Практична психологія--робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- робота з батьками -- практичний психолог -- діти трудових мігрантів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.200
М 66


    Митник, О.
    Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 9-13. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--навчання--процес навчання--психокорекційна робота
   Практичний психолог--навчальний заклад

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- практичний психолог -- темперамент учня -- холерики -- флегматики -- меланхоліки -- сангвініки


Дод.точки доступу:
Кочерга, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88.8
Б 11


    Бєляєва, Катерина.
    Основи розвитку здібностей [Текст] : програма для учнів 1-4-х класів / К. Бєляєва // Психолог. - 2016. - N 23/24. - С. 15-32.
ББК 88.8 + 74.202.242
Рубрики: Психологія молодшого шкільного віку--здібності
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчий підхід до вирішення проблем -- практичний психолог -- здібності учнів молодшого віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Косаренко, О. В.
    Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 2–3.
Рубрики: Діти з особливими потребами--робота практичного психолога
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- індивідуальна психодіагностична робота -- практичний психолог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Карпенко, Н. В.
    Практики на робочому місці психолога: Норми професійної етики для розробників і користувачів психодіагностичних методик [Текст] / Н. В. Карпенко // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2006. - N2(січень). - С. 16-32.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Практичні психологи
   психодіагностика

   методики

   Шкільний психолог

   психологічний аналіз уроку

   аналіз уроку

   бесіда

   психологічне дослідження

   страх

   анкети

Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- психолого-педагогічний аналіз уроку -- діагностика страху


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ПП/2004/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 8
Зміст:
Моляко, В. О. Психологія творчості - нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини / В. О. Моляко. - С.1-4.
Кл.слова: творча діяльність людини
Трухін, І. О. Виховна робота з старшокласниками / І. О. Трухін, О. Т. Шпак. - С.5-13.
Кл.слова: гуманна поведінка, психологія старшокласника
Гіббс, Джон. Тренінг моральних міркувань : Психологія виховання / Джон Гіббс. - С.14-36.
Кл.слова: соціоморальний розвиток , асоціальна молодь, моральне виховання
Тимощук, И. Г. Диагностический инструментарий исследования некоторых аспектов ответственности у студентов-психологов / И. Г. Тимощук. - С.37-40.
Кл.слова: практичний психолог
Данилова, Т. Н. Опросник диагностики типа направленности личности практического психолога / Т. Н. Данилова. - С.41-44.
Зубченко, В. В. Психологическая методика развития рефлексивных механизмов актуализации индивидуальности / В. В. Зубченко. - С.45-50.
Кл.слова: самосознание, психика
Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С. Н. Зинченко. - С.51-57.
Кл.слова: недержание мочи и кала, "важкі діти"
Калошин, В. Ф. Як долати стрес у педагогічній діяльності / В. Ф. Калошин. - С.58-67.
Ветохов, А. М. Проблема овладения иностранными языками : истоки трудностей и пути их преодоления / А. М. Ветохов. - С.68-73.
Вірна, Ж. П. Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів / Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко. - С.74-78.
Кл.слова: професійна діяльність вчителя, емоційна сфера вчителя
Андрієвська, В. В. Нова книга з гуманістичної психології : Про вихід у світ книги "Гуманістичні підходи в західній психології ХХ століття" / В. В. Андрієвська. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--робота практичного психолога
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 58343
Кількість відвідувачів 970
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя