Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| > Шифр: ДзОП-1/2018/8 Журнал Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно 2018р. N 8
Зміст: Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2. Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал. Кл.слова: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал. Кл.слова: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот. Кл.слова: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот. Кл.слова: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал. Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності 11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот. Кл.слова: Нова українська школа, проектні роботи Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод)
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Зуєва, Лариса. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 10. - С. 60-74.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--суддівська освіта Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічна підготовка -- професійні судді -- суддівська освіта -- психолого-педагогічний супровід -- європейські судді
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.034(477) К 46
Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 376.014.3(477) К 61
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Савельєва, Н. В. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання
Дод.точки доступу: Бендерська, О. В.; Федорець, М. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.015.3:159.922](477) Z99
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|