Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сформованість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 4.70 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Юцевич, Ю. Є. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів / Ю. Є. Юцевич. - С .9-11
Дряпіка, В. І. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства / В. І. Дряпіка. - С .12-14
Растригіна, А. М. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики / А. М. Растригіна. - С .18-19
Руденко, Л. С. Формування творчої особистості: теорія питання / Л. С. Руденко. - С .20-23
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .24-26
Іващенко, С. Г. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя / С. Г. Іващенко. - С .27-29
Шумська, Л. Ю. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко) / Л. Ю. Шумська. - С .30-34
Рачицька, Л. К. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів / Л. К. Рачицька. - С .35-37
Костенко, Л. В. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики / Л. В. Костенко. - С .42-44
Дідич, Г. С. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .45-47
Гончаренко, Л. П. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва / Л. П. Гончаренко. - С .48-51
Заболотний, Л. П. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі / Л. П. Заболотний. - С .52-54
Колос, М. Г. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору / М. Г. Колос. - С .58-59
Ковваленко, І. С. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики / І. С. Ковваленко. - С .60-62
Фалько, М. І. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера / М. І. Фалько. - С .63-66
Скрипець, С. В. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .67-69
Бірюкова, Л. А. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .70-73
Маруфенко, О. В. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .79-81
Афанасенко, А. М. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва / А. М. Афанасенко. - С .86-87
Козлова, С. М. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні / С. М. Козлова. - С .90-92
Карпова, О. О. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації / О. О. Карпова. - С .93-96
Розен, В. А. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики / В. А. Розен. - С .97-99
Карпенко, А. П. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості / А. П. Карпенко. - С .100-102
Матвієнко, С. І. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. - С .122-125
Потороча, В. Г. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором / В. Г. Потороча. - С .118-121
Біла, Н. Л. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання / Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева. - С .108-110
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: аб (4), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

2.
373.2.035:33](477)
Б 20


    Баластрік, Г.
    Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 36–44. - Зміст: Концептуальні засади ; Мета й завдання освітньої роботи ; Методичні рекомендації для педагогів ; Дод. 1 : План освітньої діяльності з дітьми у межах реалізації програми економічного розвитку "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 2 : План заходів з підвищення професійної майстерності та самоосвіти вихователів : навчаємося працювати за програмою екон. розвитку дітей "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 3 : Показники сформованості економічної компетентності дитини старшого віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- економічне виховання -- економічний розвиток -- Я економний, я заощадливий, програма -- концептуальні засади -- мета -- завдання -- методичні рекомендації -- планування -- методична робота -- вихователі -- професійна майстерність -- самоосвіта -- економічна компетентність -- старший дошкільний вік -- сформованість -- показники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.034(477)
К 46


    Кишинська, А.
    Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.025.7(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 61–68. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрових діагностичних методик "Четвертий зайвий" і "Порівняй" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості сенсорно-пізнавальної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- сенсорно-пізнавальні компетенція -- мислення -- старший дошкільний вік -- мислення -- сформованість -- методика дослідження -- ігрові діагностичні методики -- оцінювання
Анотація: У статті описано показники сформованості мисленнєвих операцій у дітей старшого дошкільного віку та методику проведення моніторингового дослідження цієї компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.012(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
УДК
ББК 373.2.03(477)
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження
   Дошкільне виховання--розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.034:613](477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 33–35. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2: Протокол оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
   Дошкільна освіта--педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- педагогічні дослідження -- здоров’язбережувальна компетенція -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- старший дошкільний вік -- сформованість дошкільників -- методика дослідження -- протокол оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.012:37-047.36(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 54–57. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості природничо-екологічної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічний моніторинг
   Дошкільне виховання--екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- екологічне виховання -- педагогічний моніторинг -- природничо-екологічна компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.012:37-047.36(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 58–61. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості родинно-побутової компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічний моніторинг
   Дошкільне виховання--соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- соціальне виховання -- педагогічний моніторинг -- родинно-побутова компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Косенчук, Ольга.
    Дитина в соціумі : впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти [Текст] / О. Косенчук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 4. - С. 3-10. - Додаток: Освітній напрям “Дитина в соціумі”; витяг із Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). - С. 9-10. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--Базовий компонент
Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- освітній напрям -- методичний інструментарій -- соціально-громадянська компетентність -- емоційно-ціннісне ставлення -- сформованість знань -- навички


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.04.2024
Кількість запитів 17705
Кількість відвідувачів 838
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя