Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
88
О-31


    Оверченко, А. І.
    Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків [Текст] / А. І. Оверченко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 21-30.
ББК 88
Рубрики: Правосвідомість
   діти раннього підліткового віку

Кл.слова (ненормовані):
правосвідомість підлітків -- методика дослідження -- психологічні особливості підлітки
Анотація: У статті висвітлено питання суті правосвідомості, її структурних компонентів і їх показників. Мета дослідження полягає в розробці методики дослідження правосвідомості дітей раннього підліткового віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.025.7(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 61–68. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрових діагностичних методик "Четвертий зайвий" і "Порівняй" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості сенсорно-пізнавальної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- сенсорно-пізнавальні компетенція -- мислення -- старший дошкільний вік -- мислення -- сформованість -- методика дослідження -- ігрові діагностичні методики -- оцінювання
Анотація: У статті описано показники сформованості мисленнєвих операцій у дітей старшого дошкільного віку та методику проведення моніторингового дослідження цієї компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.016:511-028.31](477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 69–71. - Зміст: Орієнтири Державного стандарту ; Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток : Протокол оцінювання рівня сформованості математичної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
   Дошкільна освіта--педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання математики в ДНЗ -- педагогічні дослідження -- математична компетенція -- моніторинг -- методика дослідження -- оцінювання
Анотація: У статті подано поради щодо моніторинг сформованості математичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.012(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
УДК
ББК 373.2.03(477)
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження
   Дошкільне виховання--розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.034:613](477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 33–35. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2: Протокол оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
   Дошкільна освіта--педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- педагогічні дослідження -- здоров’язбережувальна компетенція -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- старший дошкільний вік -- сформованість дошкільників -- методика дослідження -- протокол оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.012:37-047.36(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 54–57. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості природничо-екологічної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічний моніторинг
   Дошкільне виховання--екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- екологічне виховання -- педагогічний моніторинг -- природничо-екологічна компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.012:37-047.36(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 58–61. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості родинно-побутової компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічний моніторинг
   Дошкільне виховання--соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- соціальне виховання -- педагогічний моніторинг -- родинно-побутова компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.04.2024
Кількість запитів 12823
Кількість відвідувачів 756
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя