Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.
74.04(4Укр)
Z99


    Єресько, Олег Вікторович.
    Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
   Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.2
Z99


    Ільман, Вікторія.
    Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи
Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(4УКР)
Б 11


    Білецький, Олексій.
    Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   історія педагогіки України до 1917 р.

   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів
Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.58.2
Б 15


    Бадер, Валентина.
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи -- інформаційні технології -- комунікаційні технології -- наукові теми -- електронні навчальні засоби
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".


Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58
Б 39


    Безкопильний, Олександр.
    Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 29-33. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути
   Вчителі фізичної культури--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
навчально-наукові інститути -- підготовка фахівців -- досягнення -- навчання -- наука -- творчість -- підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено основні досягнення Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я з підготовки фахівців за спеціальністю " Фізичне виховання ".


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04(4Укр)
Б 51


    Бернвальдт, Тетяна.
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   мотивація навчальна

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів
Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

7.
371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта
    Болгарія--освіта

    Франція--освіта

    Польща--освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Боркач, Євгеній Ілліч.
    Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   освіта педагогічна

   Угорщина--вища педагогічна освіта
    Угорщина--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка
Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.204.2
Б 90


    Булава, Леонід.
    Щодо концепції підготовки вчителів-предметників [Текст] / Л. Булава // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 25 ( 27 червня). - С. 8-9
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-предметник -- підготовка вчителів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.04
Г 11


    Гірний, Олег Ігорович.
    Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88
Рубрики: Творчість
   Здібності

Кл.слова (ненормовані):
дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.


Дод.точки доступу:
Савчин, Марія Михайлівна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 38746
Кількість відвідувачів 1532
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя